Kruidvat heeft deze week kliederschortjes te koop

Ik wilde jullie even mededelen voor het geval jullie het nog niet wisten,
maar bij het kruidvat verkopen ze deze week (misschien ook wel vaker maar het stond voor deze week in de folder) kliederschorten met lange mouwen,
het gaat vanaf maat 104/110 maar ik heb er 2 voor rico gekocht,
ze kosten iets van 2,50 ofzo, maar dan worden de kleertjes dus niet zo vies als ze willen vingerverven of weet ik veel wat.
dacht dat jullie wel blij zouden zijn met de info

Ik zal morgen eens even kijken. We gaan toch even naar het winkelcentrum…

Groetjes,

Michèle

aha oke! ze zijn wel heeeeel fijn die met mouwtjes! ik heb meteen die 104/110 gekocht is wel te groot maar dat boeit niet in het geval van een kliederschort

Ja ik weet het ik heb er een gehad maar die is te klein. Dus ik ga zeker even kijken.

Groetjes,

Michèle

Ik wist wel dat ze bestonden maar dacht er nooit aan, toen ik het in de folder zag staan dacht ik : hee! dat is een idee.
waar had jij ze eerder gekocht? want hadden ze die dan in kleinere maten dan 104/110?

Prenatal Inge, maar die zijn wel wat duurder, Ik had hem in de aanbieding toen.

Groetjes,

Michèle

Ikea heeft ze ook
Hier een Cars versie van Blokker geloof ik.

blokker ja? wat kosten ze daar??

Dat weet ik echt niet meer, we hebben hem al een hele poos. Lag een keer bij de knutselspullen en ik vond hem geweldig Ik zag een tijdje geleden dat Xenos precies dezelfde verkocht. Die zullen wel wat goedkoper zijn. Bij de Xenos lagen ze bij ons bij dat schap met al die pollepels, eiersnijders, spatels e.d. Ergens in een schapje vlak boven de grond.

Action heeft ze hier ook, € 1,99 geloof ik!

hmm nouja, haha ik dacht ik geef de tip door voor het geval mensen ze nog niet hebben maar als action ze ook heeft zou ik ze zeker daarhalen, tenzij je daar niet echt in de buurt woont, want om nou je auto in te stappen voor naar de andere kant van de stad te rijden dat kost meet dan 50 cent benzine (want bij 't kruidvat zijn ze 2,50 ofzoiets)