Kruidvat babydoos

Ik gisteren naar het kruidvat om de babydoos op te halen. Hij was gratis maar toch op het internet stond dat hij gevuld was met leuke aanbiedingen en gratis proefpakketjes van kruidvat eigen merk.
Dus thuis gekomen pak ik hem uit en wat zit erin, bijna niets. Een pak maandverband een bon voor een gratis vergroting en 1 zwitsal nat washandje. En een folder van de lotto, 2 proef luiers maatje newborn(past al niet meer)een difrax boekje en een boekje van de bledina met een waardebon voor een gratis fruithapje, moet je hem wel zelf kopen en krijg je als het goed is het bedrag terug gestort op je rekening.Verder zat er niets in ja een hoop lucht maar geen proefpakketjes voor de Rick van het kruidvat eigen merk zoals beloofd op de babyboxsite.

bianca.

Ik heb zelf niet op die babyboxsite gekeken dus weet niet wat ze beloofd hebben, maar het klinkt wel een beetje als een afgang hoor.
Ik bedoel: wat heeft een kind van 7 weken nou aan die ienie-mini luiers? Heel veel kinderen zouden die al niet meer passen.
En als ze proefpakketjes beloven van kruidvat eigen merk en die zitten er niet in…tsja…Beetje vreemd hoor.

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 07 Nov 2003 13:16:05

bedankt voor de tip.Daarvoor hoef ik dus de deur niet uit!hahaha
groetjes Eljada

Ja, ik zat me, net als Armanda, ook al af te vragen of dat nieuw is!
Toen met Stephan kreeg ik inderdaad ook heel wat verschillende dozen met leuke proef-dingetjes enzo, maar niet van het Kruidvat.

Groetjes, Bianca

ja is nieuw van het kruitvat maar hoor van meer dat het niet is wat ze vermelden

en als je plusmarkt in de buurt heb en je kaartje is niet ouder dan 3 maanden krijg je daar ook een baby pakket en daar zit echt heel veel bruikbaars in

groetjes bianca

quote:
Ik gisteren naar het kruidvat om de babydoos op te halen. Hij was gratis maar toch op het internet stond dat hij gevuld was met leuke aanbiedingen en gratis proefpakketjes van kruidvat eigen merk. Dus thuis gekomen pak ik hem uit en wat zit erin, bijna niets. Een pak maandverband een bon voor een gratis vergroting en 1 zwitsal nat washandje. En een folder van de lotto, 2 proef luiers maatje newborn(past al niet meer)een difrax boekje en een boekje van de bledina met een waardebon voor een gratis fruithapje, moet je hem wel zelf kopen en krijg je als het goed is het bedrag terug gestort op je rekening.Verder zat er niets in ja een hoop lucht maar geen proefpakketjes voor de Rick van het kruidvat eigen merk zoals beloofd op de babyboxsite.

bianca.

De kruidvat doos is net nieuw. Bestaat net een paar maanden.

bianca.