wie heeft er een ontiegelijke hekel aan als mensen (ouders/schoonouders) kritiek leveren over hoe jij je kleine opvoedt?
zoals mijn ouders snappen niet dat ik mijn kleine van 12 weken maar 4 flessen per dag geef en dat hij zijn laatste fles om 19.00 uur krijgt en de volgende pas 06.30 uur? 4 dagen lang heb ik dat aan moeten horen!
en nou ben ik al bang om naar mijn schoonouders te gaan over 2 weken want die gaan waarschijnlijk hetzelfde zeggen! ik vraag me af hoe het in hun tijd was! wie weet dat? kregen ze vroeger net zoals mijn mama beweert 10 flessen per dag en dan elke keer 50cc ofzo?? en ze kregen toen de laatste fles om 24.00 uur en dan de volgende pas om 06.00 uur? en dit tot de kleintjes 6 a 7 maanden oud waren!
ook vind mijn moeder dat ze de baby beter in bad doet als ik hahahaha toen hij eruit kwam zag ik dat zijn oksels en vliezen nog ontzettend vies waren voor haar betekent de hoofd wassen en de rug/romp ontzettend schoon! oortjes zagen er ook niet fris uit!
ook mocht ik bijna niet naar buiten met de kleine in de kinderwagen omdat het regende, tot 3 keer aan toe vertelde ik haar dat ik een regenhoes had hahahaha
even niet om mijn eigen moeder af te kraken hoor kan verder heel goed met haar overweg maar je wordt er knetter gestoord van! en alles wat je zegt lachen ze om! ze dringen verder niets aan laten mij mijn gangetje gaan maar vind het verschrikkelijk al dat kritiek!
ze krijgt nu over 4 maanden nog een kleinzoon/dochter erbij ben benieuwd hoe dat gaat verlopen want mijn broertje woont nog thuis met zijn vrouw. maar ben gewoon benieuwd hoe dat bij jullie gaat, hoe moet je zo iets overbrengen zonder ze te kwetsen in godsnaam kan moeilijk zeggen dat ze vroeger gewoon dom waren en wij meer weten tegenwoordig ik word hier echt moedeloos van en zie er echt tegenop om nog eens langs te gaan of te logeren, hetzelfde met mijn schoonouders