Kringetjes onder de ogen

Hier weer een vraagje van mij. Emilie heeft gelukkig sinds 2 dagen geen last meer van verlatingsangst. Ze huilt niet meer als ik de kamer uit ga en slaapt de hele avond gewoon door en de nacht ook. Ik vind alleen dat ze al een tijdje last heeft van kringen onder haar ogen. Zal dit komen omdat ze overdag minder slaapt de afgelopen 2 maanden? Niet meer 2 keer maar 1 keer en dan met geluk 1 uur? Ze is verder redelijk opgewekt maar heeft soms wel last van dreinen en aan moeders benen hangen (tandjes en sprongetje denk ik). Hebben jullie kindjes van 14 maanden ook even een tijdje dat ze zo tekenen in hun gezicht, er moe uitzien ook al willen ze niet slapen?

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Onze jongste tekent altijd al heel snel onder haar oogjes als ze moe is. Dus net zo goed als volwassenen dat kunnen hebben, zo kan het bij kindjes ook.

Groetekes, Sje

ja, maar zoals vanmorgen wordt ze er dus ook gewoon mee wakker. Ik zal het deze week nog even aankijken. Wij (mijn man en ik) hebben afgelopen week qua stress best wel even wat te verduren gehad en misschien heeft ze dat ook gevoeld en last van gehad.

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker