Krijsen

hallo allemaal,

Mijn zoon is morgen 9 maanden oud en sinds twee weken kan hij alleen nog maar krijsen wanneer hij een schone luier aan krijgt of wanneer hij op zijn rug gelegd wordt.
Dat onze zoon Patrick een druk baasje is was eigelijk vanaf dag 1 al bekend hij was altijd met van alles bezig. Maar dit gedrag verbaasde ons nogal. Hij wil niet blijven liggen dus ben ik op momenten soms wel een half uur bezig om zijn luier aan te krijgen.
Hebben jullie misschien hier ook ervaring mee en een idee om hier goed mee om te gaan want boos worden is geen oplossing hier wordt hij alleen nog maar kwaaier van.

mignon

Niet echt een tip roy heeft 6 maanden gegilt, de wanhoop was na bij maar kan alleen maar zeggen het gaat over, waarschijnlijk wil hij meer dan hij kan… probeer rustig te blijven hoe moeilijk dat ook is…

Tries

Liefs Tries

Ryan doet dat soms ook.
ik geef hem tijdens het schoonmaken iets in zijn handen wat hij nog niet kent.
de afstandsbediening, de telefoon een nieuw speeltje.
hij is dan zo bezig met het dingetje in zijn hand dat ik hem snel en gemakkelijk kan verschonen.

soms heeft hij het wel en soms ook niet, als hij lekker aan het kruipen en wandelen is dan is hij lastiger dan wanneer hij moe is.

ik hoop dat je er wat aan hebt
succes ermee

ik zit er nu ook middenin!! alessandro is ook negen maanden en die heeft het ook!! hij ligt niet stil, gooit iedere keer zijn been naar de andere kant om om te draaien. pff het is soms een heel geworstel. wat ik meestal doe is hem een speeltje geven wat hij heel leuk vind. dan is hij even afgeleid. dit helpt niet altijd. en al word je geduld inderdaad op de proef gesteld boos worden heeft geen zin… ik heb ook het idee dat het hier al wat minder aan het worden is. ik denk ook dat het komt doordat ze meer willen dan ze nog kunnen. maargoe din ieder geval heel veel sterkte ermee. kussie van mij

maureen

Ik wilden jullie even bedanken voor jullie reacties. Ik weet nu in iedergeval dat Patrick niet de enige is die lekker kan krijsen wanneer hij zijn zin niet krijgt of als hij een schone luier op moet.
Iedere dag heeft hij een vast half uurtje dat hij lekker met zijn billen blood op een deken kan ravotten vooral nu het warmer weer wordt om even de billen te luchten en ik heb wel gemerkt dat hij dat heerlijk vind. EEn goede tip die ik kreeg van mijn schoonmoeder.

veel lief mignon trotse moeder van patrick

mignon

hoi.

Het krijsen tijdens het verschonen of uberhaupt neerleggen ken ik. Rick heeft daar ook last van. Meestal geef ik hem een speeltje om hem af te leiden en meestal helpt dat wel.

goetjes Bianca mama van Rick