Het gaat heel goed met ons Tommetje. Hij lacht veel, drinkt goed, slaapt redelijk. Nu heeft hij sinds twee dagen ineens weer af en toe van die krijs buien. Heeft hij 1,5 maand terug ook gehad. Het is heel zielig om te horen en ik krijg hem niet zomaar stil. Hij gilt dan heel hard, hij wordt er zelfs een beetje schor van. Hij ligt dan heel hard met zijn handjes overal om zich heen te slaan. Even laten liggen heeft geen zin dan wordt het alleen maar erger. Ik maak me toch wel zorgen waar dit vandaan komt en waarom hij het nu weer heeft. Herkend iemand dit??
Groetjes Bibi
Krijsen waarom?
delano heeft dit ook gehad ,en nu bleek dat hij last had van zijn oortjes
volgens het zieknhuis hebben ze dit voornamelijk als ze plat liggen
dus meschien wie weet ,
is moeilijk he bij die kleintjes ,ik wist ook niet wat te doen ,nu kan hem der goed mee helpen als hij der last van heeft

Hoi,
Heeft je kindje misschien krampjes of ergens pijn.
Onze 1e dochter kon als baby ook flink krijsen en die had last
van krampjes van de melk.
Ik zou maar even langs het consultatiebureau gaan misschien
valt het allemaal wel mee.
Laat je het nog even weten!
Groetjes heleen
Hij krijst alleen niet de hele dag. Maar momenten als hij bv niet wil slapen. Maar dan gaat hij zo hard tekeer en dit ken ik helemaal niet van hem. Al aan het cb gevraagd en die wisten het niet. Misschien hoort het bij hem en heeft hij dit af en toe. Hij kan ook echt dagen hebben dat hij niet huilt dus misschien moet hij er dan op een gegegeven moment toch even alles er uit gooien. Ik blijf het heel raar vinden. Heeft iemand deze ervaring ook??
ja lieke huilt bijna nooit meer maar kan ook soms uit het niets krijssen tot zweten toe. Is dan moe en kan haar slaap dan niet vatten, of heeft het soms als ze wakker wordt tussen een slaapje wordt dan krijssend wakker.
volgens mij heeft ze dan gedroomd want soms hoor ik ze boven ook ooit dromen.
Nu is dat krijssen al weer een lange tijd geleden. maar het is erg verveld.
Konden ze maar eens praten he Bibi!
groetjes gytha

Ja, zou handig zijn gytha, dat praten!! Ja, ik denk ook dat het dat is. Hij lijkt dan niet te weten wat hij met zichzelf aan moet. Vaak heeft hij het ook, als hij niet goed slaapt en dan inderdaad heel moeilijk zijn slaap kan pakken. Gelukkig is het niet vaak want ik vind het moeilijk om te zien en ik kan zo weinig doen. Hoe gaat het met Lieke drinkt ze al wat beter??
Groetjes Bibi
vandaag ging het prima bibi!
4 helen flessen op van 200cc en een vol potje bruine bonen met appel.
Dus mogen niet klagen! Huilde wel even met laatste fles maar waarschijnlijk omdat ze te moe was.
Hopelijk gaat het morgen weer zo dan ben ik gerust gesteld!!!
Leuk dat je dat vroeg dank je bibi.
En dat krijssen ik denk maar zo het gaat wel over joh maar je zoekt je rot van wat zou het kunnen zijn en waarom doet hij dat en dat is erg frustrerend!!!
Maar alles komt goed dat weet ik zeker. En ach lieke is zo’n lache bekje dus dat doet weer erg goed he!!! Volgens mij denkt ze die bezorgde mama altijd hahahah
groetjes gytha

Hoe staat zijn bedje?
Ik heb weleens gehoord van een kindje dat niet blij werd van in bed liggen. Hebben de ouders het bedje een kwartslag gedraaid en daarna geen problemen meer. Kind ging gewoon elke keer heerlijk slapen.
Groetekes, Sje
Nou het krijsen is al weer twee dagen weg dus het zal wel even een moment zijn geweest. Het zal wel bij tommetje horen. Sje zijn bedje staat in een hoek, maar ik heb niet het idee dat het dat is, want bij opa en oma heeft hij het ook. Ach, het blijft allemaal zoeken ik heb wel door dat dat er bij hoort.
Gytha, je zit nu dus weer op 4 voedingen en fijn dat het lukt en dat ze alle flessen weer leeg drinkt. Over twee weken is Tom 5 maanden en ga ik er ook aan beginnen. Ben benieuwd!
Bedankt voor de reacties allemaal.
groetjes Bibi
Hoi Bibi,
misschien was het een sprongetje? Dan komt het nog regelmatig terug hoor!
En ja Sje, Zoë wilde bij mijn ouders maar niet slapen, toen heb ik het bed ong. 45 graden gedraaid en sindsdien slaapt ze als een roos, echt bizar!
Groetjes,
Inge

Ik zal het toch eens proberen met het bed, je weer maar nooit. Tom slaapt namelijk overdag niet zo veel en kan dan weleens oververmoeid raken. Misschien daarom zo hard huilen.
Groetjes Bibi