Krijsen vannacht

Sjonge zeg wat een nacht hebben wij gehad.

Sinds 2 dagen slaapt Nanik weer eens onrustig maar vannacht werd ze om 2 uur wakker. Eerst een beetje jengelen en omdat we haar er niet uithaalden en haar na even troosten weer alleen lieten raakte ze compleet overstuur. We kregen haar met geen mogelijkheid stil.

Uiteindelijk (compleet tegen onze principes in) toch maar met haar naar beneden gegaan. Dewi was er zelfs wakker van geworden en dat gebeurd eigenlijk nooit kan je nagaan wat een gekrijs het was en zij moet ook weer naar school.

Uiteindelijk sliep ze pas om 4.30 uur. Wel meerdere keren geprobeerd om haar weer in bed te leggen maar dan raakte ze weer helemaal overstuur. Ze moest er gewoon van overgeven.

Ik raakte er zelf ook een beetje in paniek van. Zo erg hebben we het nog niet mee gemaakt. Volgens mij komen er wel weer kiesjes aan of een hoektandje maar omdat we haar om 2 uur een zetpilletje hadden gegeven zou ze daar dus later geen last meer van moeten hebben. Wat zou dit nou weer zijn?

Moest het even kwijt hoor

Doei
Bianca

hoi hoi,
ik heb dit ook een keer meegemaakt, misschien heeft ze eng gedroomd of ergens van geschrokken. Wij wisten toen ook niet wat me moesten doen. Ik hoop dat het niet vaker voor komt bij ons bleef het bij 1 keer.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

nah wat vreemd,

Ik heb dit ook meegemaakt! vannacht ook weer. Hij gaat dan ook overstrekken. Ik dring ook niet tot hem door. Nu kreeg ik hem wel binnen het kwartier stil, maar heb ook een keer gehad dat hij echt een uur door bleef brullen, helemaal hysterisch, eng gewoon. Ik dahct ook aan dromen, of pijn (maar wat).

Het is ook vaak als hij een sprong maakt. Of misschien komt het nu omdat de klok een uur voorruit is gegaan?

x leef met je mee…

x Floss

Afgelopen nacht is het weer goed gegaan. Ik hoor haar wel af en toe piepen maar dat is in haar slaap.
Ik weet ook niet wat het was en dat vind ik ook het lastige ervan.
Hopelijk gebeurt dit niet vaker

Doei
Bianca

Nou hier vannacht precies hetzelfde. Pff heftig hoor, maar je kan er zo weinig aan doen.

Dat is ook zo dat je niet weet wat ze nou hebben en dat je er niets tegen kan doem behalve dan troosten.
Hier gaat het weer even goed maar dat kan zo weer voorbij zijn

We leven gelukkig allemaal met elkaar mee en ze zijn niet de enige dus

Doei
Bianca

hallo mamma’s , ik ben al een tijdje niet geweest op de site, omdat het al maanden goed ging met het slapen van dana. nu sinds een week even met op en aan, balen zeg. haar pappa is dan ook net nu 2 week thuis, hij is bijna 5 mnd weg geweest naar afghanistan. de eerste nachten ging het goed, maar dus sinds net al een paar keer niet. we hebben het zelfs op een nacht zo erg gehad dat dana zo overstuur was dat ze zo haar ledikant uit viel. hoe ze het heeft gehad??? ze is waarschijnlijk zo gaan hangen naar voren, dat het gewicht aan die kant zwaarder werd en ze zo uit bed viel. ben zo geschrokken en durfde haar die nacht niet meer in bed te leggen. ook tegen ons principe met haar naar benenden gegaan, maar mevr wilde echt niet slapen. klaar wakker en vrolijk!!! ik kapot en moe…die nacht om 4 uur viel ze op de bank met mij in slaap om vervolgens om half 7 weer klaar wakker te zijn, pffff wat een nacht. die dag was ik gebroken!!!
als ik jullie verhalen plus reactie lees dan kan het inderdaad een sprongetje zijn of de kiezen, maar soms ben ik bang dat het te maken heeft met de terugkomst van haar pappa, wat denken jullie?? ik ben altijd blij met deze site en voel dan veel steun. nou mamma’s het is altijd weer gissen wat het nu weer kan zijn, maar hopelijk is het iets tijdelijks en slapen ze straks weer lekker klokje rond. suc6 allen. groetjes mamma natas dana wordt bijna 15 mnd (1 mei)

Hoi Natas

ja je weet het nooit he wat er aan de hand is. Het is bij ons weer een paar nachtjes goed gegaan en vorige week werd ze ziek. Koorts waarschijnlijk van de BMR prik. Toen was het weer een drama natuurlijk 's nachts maar dat is logisch. Vanaf zondag koortsvrij maar slapen ho maar. Ze gilt echt 2 uur lang en valt gewoon niet in slaap.

Na 5 nachten waren wij ook helemaal gebroken. Gisteren toch maar even naar huisarts gegaan om even haar oren na te kijken. Gelukkig is alles goed. Hij heeft wat druppeltje voorgeschreven waardoor ze wat slaperiger wordt. Vanacht ging het iets beter. De kiesjes zijn ook nog niet door

Dana zou best een beetje van slag kunnen zijn nu pappa er weer is maar of ze daar dan 's nachts zo van meot huilen weet ik ook niet. Hopelijk gaat het voor ons allemaal snel over want dit breekt je echt op.

Groet van een lotgenoot

Bianca