Krijsen is spelen?

Sara krijst nu keihard, zo oorverdovend dat ik mijn man soms niet eens meer kan verstaan als hij tegen me praat, of mezelf. Ik vraag me af of ze dat voor haar lol doet, want als ik haar aankijk dan lacht ze??? En als ik wegloop dan gaat ze weer verder en dat houdt ze wel een half uur vol. Speelt ze dan of wil ze aandacht/is er iets mis???

Is ze misschien haar stem aan het ontdekken? Van de week lag mijn zoontje 's middags in bed en begon ook ineens te gillen. Dus ik naar boven, lag meneer gewoon lekker te keten in bed. . Er zal heus niets mis zijn hoor. En dat je er aandacht van krijgt is natuurlijk helemaal leuk .

Gr Sandra

Senna is nu 4 maanden en 6 dagen en doet dit ook sinds anderhalve week, en dan vooral met een speeltje in haar mond of haar vingers.
Ze is dan haar stem aan het ontdekken dacht ik ook.
Ze beleefd er in ieder geval plezier aan.

Groet Vanessa mama van Senna

jaaaa geluid maken is geweldig
die van mij doet het ook onder de fles
hele verhalen murmeld ze dan
en ja hoe harder hoe beter ,want dan komt er iemand hihi

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

ze doet het nu iedere dag, en man wat een volume komt eruit! Ze krijgt zeker aandacht hiermee, al was het maar om haar te vragen of het wat minder kan. Vandaag moest ik toch zo lachen, haar vader zei tegen haar ‘je moet wat zachter scheeuwen’, hahahaha . Ja als je haar hoort weet je op een gegeven moment ook niet meer wat je zegt