Krijsen bij brood eten

Eva at nooit heel goed brood, hooguit een half sneetje, maar de laatste dagen is het helemaal pet. Ik heb er ooit een hele boterham in gekregen, maar nu is het GILLEN, KRIJSEN als ze moet eten. Ze weigert de broodjes echt. Ik prop er af en toe wat in, maar ze blaast haar mondje op zodat ik er niks in kan doen. Als het me lukt, spuugt ze het meteen uit. Ze knijpt haar lipjes op elkaar, heel stijf en draait haar hoofdje af. Ik gaf vandaag smeerkaas en dat was dus brullen geblazen. Het is nu al een dag of vier zo…Ik dacht eerst dat het kwam omdat ze stroop vies vond, maar nu deed ze het dus ook bij smeerkaas en smeerworst! Wat nou als mevrouw echt geen brood gaat eten? En hoe moet dat straks met haar fles? Ze krijgt nu 's ochtends pap, 's middags brood + 180 cc (165 als ze haar brood helemaal op heeft, wat dus zelden gebeurd is) en een fles om 21.00 uur. Straks moet die middagfles er toch ook af? Maar dan eet ze haast niks, want tussendoortjes eet ze niet en ze drinkt ook niks anders dan melk. Help! Pap, fruit en warme hap fietsen er gelukkig wel zo in! Ik blijf het brood elke dag proberen. We moeten misschien echt starten om 12.00 uur i.p.v. 12.30 uur, want tegen die tijd wordt ze weer moe en wil ze slapen…Hoe doen jullie dat en gingen jullie babies vanzelf goed brood eten na wat oefenen? Ze kan het wel eten, maar ze lijkt het ontzettend goor te vinden opeens!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat vervelend. De kleine diva heeft duidelijk al een eigen willetje…

Ik zou zeggen: gewoon brood blijven aanbieden en als ze het niet eet, vervangen door pap. Als ze het eerst wel lustte en nu weer even niet, zal ze het straks vast wel weer gaan eten.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Rainbow, schat. Kijk eens naar hoe oud ze is. Morgan is sinds 2 dagen weer aan het klooien met haar flessen. Ze klooit en speelt ermee en als ze haar zin niet krijgt gaat ze ook gillen…

De 8.5 maanden sprong komt er weer aan.

Groetjes,

Michèle

Heeft ze nog een ochtendslaapje? Ik begin hier soms al om kwart voor 11 of 11 uur met brood tegen de tijd dat we klaar zijn is het middag.
Ik begin dus gelijk na zijn ochtendslaapje mits dat niet om 10 uur al afgelopen is natuurlijk. de tijden van 12.00 komen vanzelf wel.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Oooooo nee he! Plus haar tandjes plus het feit dat papa een paar dagen in het buitenland zit plus het feit dat ze nu eenmaal diva is…tel op en de poppen zijn aan het dansen! Ik ga gewoon door met oefenen hoor. Wedden dat ze morgen op het kdv gewoon weer brood en een liga eet en water drinkt? Zo is ze wel!

Ha ha ha ik dacht er ook gister pas aan bij Morgan hoor. Was al boos dat ze zo liep te klooien en zo. Maar sprongentijd…

Ha ha ha ik weet het zo is Morgan ook. Of ze is daar echt strontvervelend of poeslief… Maar ja wij hebben dan ook echt diva’s he. Patricia en Patty zijn er niks bij

Groetjes,

Michèle

hoe noemen ze dat bij een mannetje??? dramaking ofzo

Groetjes Michelle

Gerard Joling… heb er geen kracht meer voor

Groetjes,

Michèle

Hahaha, inderdaad drama-king of GORDON! Wij hebben gewoon een Patricia en een Patty! Eva heeft echt een eigen willetje al. Bevalt het haar niet, dan doet ze ook echt zo met haar handje van: hoepel op met dat stomme bekertje! Zo van: je kunt gaan…Ik had haar laatst een klein bandje omgedaan (een haarbandje) en een zonnebril opgezet…ze leek net Paris Hilton! Alleen haar chihuahua ontbrak nog!

Ik lig hier helemaal in een deuk

Groetjes Michelle

Mag ik alsjeblieft een Gerard hebben dan? Toch zeer zeker geen Gordon, mijn god. Nee, diva-Gerard is prima!

Groetjes!

dan hebben we een probleem mriek ik wil ook geen gordon hahahahaha

Groetjes Michelle

Om nog even op de topic terug te komen
Minke at in het begin ook niet zo goed van haar brood. Het cb tipte me toen om alleen een beetje margarine erop te doen ipv beleg. En niet te vers brood, bv een dag oud. Toen ging het meteen goed. Nu eet ze inmiddels vrolijk een hele boterham met worst of kaas.
groetjes!

Ok, ok, jullie krijgen je Gerard hoor!

En Linette, bedankt voor de tip. Ik ga het zeker even proberen, want ze moet het gewoon leren!

@ Rainbow, wordt eva ook helemaal lyrisch als ze een fototoestel ziet?? Morgan stopt accut waar ze mee bezig is en gaat alleen maar lief lachen en sjansen.

Groetjes,

Michèle

ha!
ik heb er ook zo een! Lachen naar en fototoestel, en gek op tassen, schoenen en moebiele telefoons!! Zal ik deze Diva dan maar dopen als een Paris H.?
Lachen toch van die meiden meiden…

Groetjes Gidget
P.S. iedereen hier vindt het wel herkenbaar gedrag, ze roepen allemaal van wie zou ze dat nou toch hebben?!?! ;-D

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

@Michelle: het schijnt dat er een wassen beeld van Gerard komt, dan zijn er twee en dat is dan weer makkelijk…

En dan is Erik inderdaad ook een diva, want hij wordt ook lyrisch bij camera’s! Schiet meteen in de houding en kijkt er heel aandoenlijk bij.

Groetjes!

Eva is juist diva genoeg om NIET in de camera te kijken! Gisteren zat ze dus netjes en toen ze zag dat ik de camera pakte, ging ze gauw liggen! Ze kijkt alleen als ze zin heeft! Maar de mobiele telefoon is wel erg leuk en ook mama’s oorbellen en de kraaltjes op haar jurkje. Ze zit eigenlijk altijd aan dingen waar ze niet aan mag zitten, zoals een mes ofzo. Dan ligt er van alles, maar ze pakt altijd juist die dingen! En gisteren wilde ze geen brood dus, maar wel het bord. Ik dacht dat ze toch een broodje zou pakken, maar mevrouw pakte het bord en smeet alle broodjes weg. Ik was NOT AMUSED! En wat ze ook erg leuk vindt: graaien in de boterhammen, zodat de kaas overal zit en met haar voetjes in de poepluier gaan staan! Grrrrr!

Morgan is dan echt het toppunt van diva. Die kroop als een speer vooruit over de bank heen. Dus ik Mervin roepen en ja hoor terug getrokken en daar ging ze weer. Wat bleek mijn mobiel lag op de bank. Dus wij testen op de vloer. Eerst zo en er gebeurd niks. Mervin legt mijn telefoon op de grond en daar ging ze weer…

Enne Rainbow, Morgan eet brood en 8+ potjes…

Groetjes,

Michèle

Oooooo de stinkerd! Loopt ze WEER voor op Eva! Vandaag hoorde ik op het werk dat een baby van 8 maanden al staat…Doet Morgan ook. De baby sliep door. Doet Morgan ook. De baby at brood en potjes. Doet Morgan ook! Eva moet nog wel wat inhalen hoor! Ach, ik laat haar lekker haar eigen tempo bepalen hoor. Ze doet en kan veel dingen al wel! Maar ze moet onderhand wel opschieten, hahahaha! Cool dat Morgan 8+ eet, had niet anders verwacht joh! Superrrrrbabyyyyyyyy! Als zij en Eef zo van bellen houden met de mobiel, mag ze haar wel even bellen en wat tips geven. Zo van: staan babababa, jij babababa, slapen tatatata, rrrrrr, urreurre, broodje prrrr eten babababa! Dadadadada! Het is toch haar oudere tweelingzus he, die kan ze dag en nacht bellen!