Eva at nooit heel goed brood, hooguit een half sneetje, maar de laatste dagen is het helemaal pet. Ik heb er ooit een hele boterham in gekregen, maar nu is het GILLEN, KRIJSEN als ze moet eten. Ze weigert de broodjes echt. Ik prop er af en toe wat in, maar ze blaast haar mondje op zodat ik er niks in kan doen. Als het me lukt, spuugt ze het meteen uit. Ze knijpt haar lipjes op elkaar, heel stijf en draait haar hoofdje af. Ik gaf vandaag smeerkaas en dat was dus brullen geblazen. Het is nu al een dag of vier zo…Ik dacht eerst dat het kwam omdat ze stroop vies vond, maar nu deed ze het dus ook bij smeerkaas en smeerworst! Wat nou als mevrouw echt geen brood gaat eten? En hoe moet dat straks met haar fles? Ze krijgt nu 's ochtends pap, 's middags brood + 180 cc (165 als ze haar brood helemaal op heeft, wat dus zelden gebeurd is) en een fles om 21.00 uur. Straks moet die middagfles er toch ook af? Maar dan eet ze haast niks, want tussendoortjes eet ze niet en ze drinkt ook niks anders dan melk. Help! Pap, fruit en warme hap fietsen er gelukkig wel zo in! Ik blijf het brood elke dag proberen. We moeten misschien echt starten om 12.00 uur i.p.v. 12.30 uur, want tegen die tijd wordt ze weer moe en wil ze slapen…Hoe doen jullie dat en gingen jullie babies vanzelf goed brood eten na wat oefenen? Ze kan het wel eten, maar ze lijkt het ontzettend goor te vinden opeens!
Groetjes Rainbow, trotse mama