Krijgt onze dochter tandjes?

Onze dochter is 5 maanden en lijkt tanden te krijgen. Onderin een wit streepje door het tandvlees heen te zien, veel huilen, weinig slapen en slecht flesjes drinken. Duurt nu 3 dagen + nachten.

Heeft iemand tips en weet iemand hoe lang dit duurt??

Tessie

Hoi Tessie.

Ruben is nu ruim 4 maanden en begint ook verschikkelijk op zijn knuisje te kauwen dus bij hem zit er ook een tandje dwars.
Ik heb hem een bijtring gegeven en dat help (voorzolang hij koud is)
Verder heb ik ook een middeltje tegen het doorkomen van tandjes, maar dat wil ik alleen gaan gebruiken als hij het echt niet meer zit zitten en begint te huilen.

Anders went hij er te snel aan en dan heeft het geen zin meer.
maar ik heb net het huis over de hoop gehaald en heb het flesje gevonden
het is Dentinox (suikervrij) kun je gewoon bij een drogisterij halen, de prijs weet ik zo niet meer.

suc-6

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Dentinox werkt heel goed tegen het doorkomen van tandjes. Als jij een wit streepje door ziet komen in het tandvlees veel huilen, weinig slapen en slecht flesjes drinken dan kun je er donder op zeggen dat het inderdaad dr tandjes zijn.

Succes

Bij ons zeiden ze vorige week op het bureau dat ze idd actief bezig is met de tanden krijgen, toen hadden wij nog niets in de gaten. 1 week later zijn we 3 huildagen en nachten verder. En het streepje wit komt nog niet verder helaas.
Dentinox gebruiken we en chamodent.

Hoe lang duurt het bij jullie voordat ze weer vrolijk zijn en weer goed slapen?

Tessie

Ik zou het echt niet weten tessie! Mijn zoontje moet het allemaal nog gaan beleven, binnen nu en een paar weekjes.

Ik hoop zo dat hij er geen slapeloze nachten van heeft, want dan heb ik ze ook HELP!! ik ben al zo’n slaapkoppie

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Nou, dat verschilt ook per keer dat ze tandjes krijgen, de ene keer zijn ze sneller door dan de andere keer en als ze er meerderen tegelijk krijgen is het ook niet fijn. Goed laten bijten op vanalles en nog wat.

Dat verschilt heel erg idd, per tand en per kind…
Demi werd 9 van de 10 x doodziek van een doorkomende tand, en bij Milan waren ze er voor ik er erg in had…

Sterkte met de slapeloze nachten!

Groetjes Nathalie & Co