Krijg een nieuwe dvd (eci)

hoe klantvriendelijke de ECI is. Ik had 14-11 voor de sint Alice in Wonderland besteld voor mezelf. Dus de versie met Depp.
Wij kijken vanavond, hoofdstuk 9 loopt die DVD vast. En niet meer vooruit te krijgen. Ik vond het ook al zo gek dat er geen plasticje omheen zat maar ja dacht toen we begonnen het zal wel. Maar goed ECI zegt 14 dagen retour policy, maar ja ik ben er al jaren klant enne ik kijk met een 2 jarig monster echt niet binnen 2 weken die DVD. Vond het al netjes dat het ongeveer binnen een maand is.

Maar ik heb ze een mail gestuurd met het verhaal en nu maar kijken wat ze doen, hopelijk nemen ze hem terug en anders heb ik pech en dan kijk ik voortaan meteen alles na als ik het binnenkrijg. Maar eerst duim duim duim.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 23 Dec 2010 19:14:56

Vervelend dat 'ie vast liep! Zit je net lekker te kijken, stopt 'ie ermee! Ik ben benieuwd wat ze doen, het zou wel netjes zijn als je een nieuwe zou krijgen. Ik denk dat ze dat wel doen trouwens!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Balen zeg dat ie vastliep.

Hoop echt voor je dat je een nieuwe DVD ontvangt.

Groetjes,
Sandra

Ik moet binnen twee dagen bericht krijgen van ze zei de automatische mail terug. We wachten af.

Groetjes,

Michèle

Heb vanavond een mail van de eci gekregen en ik krijg een nieuwe dvd van Ailce in Wonderland. Ik kan de oude kosteloos terug sturen en dan is het klaar zo.

Groetjes,

Michèle