Krijg de luier niet meer om!

Hallo, Colin heeft aan- en uitkleden nooit zo leuk gevonden, maar nu krijg ik zelfs bijna de luier niet meer verschoond. Hij schreeuwt moord en brand als ik hem wil neerleggen en draait meteen om. Alles is ineens echt drama, terwijl het eerst alleen was als hij moe was en dan kreeg ik hem nog wel afgeleid met een liedje ofzo. Jas aan is ook zo’n feest, hij krijst alsof ik hem vermoord.
Zou hij pijn kunnen hebben ofzo??

22-12-2009 colin geboren

huilt hij ook als hij gewoon ligt?
is het over zodra je klaar bent met verschonen?

before you judge me, try hard to love me

Kan al heel goed gewoon uitproberen zijn hoor. Als je het idee hebt dat er verder niets is, lichamelijk bedoel ik, dan gewoon even boos worden en doorpakken. Het moet toch gebeuren.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hij ligt eigenlijk nooit op zijn rug en voordat ik klaar ben ligt hij alweer op zijn buik. Zijn kleren trek ik ook dan maar aan als hij half aan het kruipen is… Als ik hem in bed leg draait hij ook meteen naar zijn buik of zij. Het lijkt wel of hij niet op zijn rug wil liggen. Al slaapt hij naast mij soms wel op zijn rug en dan huilt hij niet.

22-12-2009 colin geboren

dan denk ik indd dat het uit proberen is anders zou hij naast jou ook niet op zijn rug willen of kunnen liggen.

mijn zoontje was ook zo lastig dus zodra hij kon staan heb ik hem altijd staand verschoond maar dat is voor jou nog niet aan de orde

before you judge me, try hard to love me

Dit is uitrpoberen, deed bo toen ook. Gewoon doorpakken (hoe vervelend en vermoeiend het soms ook is als ze bv een diarree dag hebben) Wat bij bo nog wel eens hielp, was iets in de handen geven (speeltje , kammetje of iets dergelijks) waardoor ze afgeleid zijn. Scheelde bij hem enorm. HEt komt en gaat ook ook dat gedrag. Bij bo is het een tijdje weg geweest, toen begon het opeens weer, en nu is het weer een tijdje weg. Ik hoef nu nog maar te zeggen, bo heb je poep?(als hij het zelf al niet had gezegd) en dan zeg ik , ga maar alvast liggen, dan pakt mama een nieuwe luier en doekjes, en hij gaat netjes liggen, en ik kan rustig hem verschonen. Het gaat echt over!

liefs woezel

nou, hij kan wel al staan dus dat probeer ik ook weleens, maar hij vindt dat gefriemel volgens mij gewoon echt niks. Ik leg hem ook weleens andersom met zijn hoofd op mijn buik en dan gaat het iets beter. Maar heb het idee dat het erger wordt. Zal wel weer door die leuke sprong komen…

22-12-2009 colin geboren

Sarah draait zich ook graag op d’r buik. Gelukkig zonder schreeuwpartij. Ik duw haar ook altijd wat in d’r handen. Wat ze al héél lang geweldig vind is een lege fles zwitsal. Vraag me niet waarom, maar ik neem dat ding altijd mee als ze gaat douchen, aankleden, verschonen…enz

Lilypie First Birthday tickers

hier precies hetzelfde verhaal, heeft het nooit leuk gevonden, maar nu is t echt een ramp. Ik probeer m wel af te leiden, soms lukt t, soms niet. Ik probeer dan maar zo snel mogelijk toch alles te doen, en draai m wel telkens terug op zijn rug, omdat ik t idee heb dat t wel uitproberen is, en het moet toch gebeuren. Hopelijk is dit een fase en gaat t ook weer vanzelf over,zoals zoveel dingen…

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Of gewoon een speeltje geven waarmee ze anders niet mogen spelen. Bv de telefoon, of de sleutels. Ik geeft onze dochter het muziekdoosje. Ligt ze mooi mee te spelen en dan kan mama rustig een schone luier doen.

Succes en ik hoop dat het van tijdelijke aard is.

Lilypie Second Birthday tickers

Hier ook zo eentje hoor. Ik geef haar altijd het pak billendoekjes in haar handen en zeg dan: Mama helpen? Vind ze reuze interessant Geeft haar denk ik het idee dat ze ook wat doet ofzo. Het helpt igg erg goed!

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Meric gilt ook halve buurt bij elkaar hoor! Het is gewoon de sprong en hou het gewoon in je achterhoofd HET GAAT ECHT EEN KEER OVER!

Hier gelukkig geen gegil maar wel heel erg draaien. Het beste werkt inderdaad iets geven wat ze niet zo veel zien en dat leid aardig af meestal. Maar soms geef ik ook wel 5 dingen en belanden ze achter elkaar op de grond. Dan moet het inderdaad even in een rap tempo.

Ik geeft mijn kleine tijdens het verschonen ook altijd iets in zijn handjes, anders draait hij me alle kanten op! Helpt wel, zijn ze afgeleid.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

ja hier nog zo’n wildebras met aankleden, luiersverschonen is een slachtveld of strontveld af en toe !
verschrikkelijk, ik geef haar nu vaak me sleutelbos of afstandbediening, da’s het enige wat intressant genoeg is, om ff te blijven liggen, het aankleden doe ik staand, lopend of whatever! want na die luier ist wel genoeg met liggen besluit ze … als ik haar uit bad haal en dan klaar maak voor bed, geef ik haar al haar pyamapapje te drinken, anders is het echt moord en brand… bovendien word ik er dan zenuwachtig van, en wil ik alles snel doen, wat de boel alleen maar vertraagd…
die fles is echt een goede oplossing in iedergeval voor ze naar bed moet !