Kriebelhoest/griep

onze dochter van 9mnd heeft een kriebel hoest iedere keer als ze moet hoesten verslikt ze zich en geeft dan over
onze andere dochter van 4 had het vorige week die was er behoorlijk ziek van
maar wat te doen bij z,on kleintje >

vrgr jessij

Thijmsiroop bijvoorbeeld. of smeren met luuf. Weet je zeker dat haar longetjes schoon zijn? Als ze schoon zijn, dan moet het uitzieken. Als ze niet schoon zijn, kan ze misschien een pufje krijgen. Even langs de huisarts als je het zeker wilt weten.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Als Tim verkouden is smeer ik hem ook altijd in met Luuf.

Een keer duurde zijn verkoudheid echt heel lang, dus toen zijn we met hem naar de huisarts geweest. Toen bleek hij een bacteriele infectie aan zijn luchtwegen te hebben, dus toen hebben we zo’n pufding gekregen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

nee ik weet niet of haar longen schoon zijn , maar het is zo zielig
waterige oogjes en wat ik wel eng vind is dat ze het eten overgeeft ivm uitdrogen of valt dat wel mee ?
de ha zegt uitzieken en zolang ze plas luiers en alert is hoef je niks te doen
vanavond ga ik haar insmeren met luuf geven jullie ook altijd een zet pilletje ?
heb het tot nu toe nog nooit gedaan vind het maar een eng idee ,

groetjes jessij

Als ze geen koorts heeft hoef een zetpil niet per se.
Maar het kan wel helpen om rustiger te slapen.
Dus: gewoon doen en kijken wat er gebeurt.

M.

Misschien toch even naar de longetjes laten luisteren door de huisarts. En paracetamol geven we hier alleen als meneertje verhoging/koorts heeft en dan alleen voor de nacht. Gewoon doen, kan geen kwaad voor een keer. Slapen ze juist beter door en slaap is de beste remedie als ze ziek zijn.

Groetjes!

hallo allemaal

het gaat gelukkig weer wat beter gisteren en vandaag ingesmeerd met luuf en otrivin voor baby gedaan
ze kijkt nu al wat minder waterig uit haar oogjes alleen vanavond met het warm eten kreeg ze weer kriebelhoest en verslikte zich en toen kwam het er dus weer uit .
volgens de ha is er niks aan de hand zolang ze genoeg plasluiers heeft en alert blijft
nou er kon vandaag welweer een lachje af dus neem aan dat het nu weer de goede kant op gaat
groetjes jessij

Fijn. En we hopen dat de stijgende lijn zich doorzet! Niks zo vervelend als je kindje dat ziek is tenslotte.

Groetjes!

Fijn dat het de goede kant op gaat Jessij.

Beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker