Hoi,
Mijn dochtertje (volgende week 5 maanden) heeft afgelopen nacht heel veel gekreund en gesteund in haar slaap. Als ik bij haar ging kijken sliep ze gewoon en was ze geluiden in haar slaap aan het maken. Ze kan het wel een half uur volhouden en een paar uur later begon ze weer. Het is absoluut geen huilen echt gekreun. Vanochtend heb ik haar er uiteindelijk half slapend uit gehaald. Ze leek een beetje huilerig maar was gewoon heel moe want ze viel op mijn arm in slaap. Ik heb haar maar snel weer in haar bedje gelegd. Nu slaapt ze in stilte. Het heeft haar wel energie gekost of ze heeft heel licht geslapen, want ze slaapt nu nog steeds. Ze had vannacht geen honger. Ook na de borstvoeding deed ze het. Ze heeft geen verhoging, had ook geen vieze broek… Kent iemand dit of heeft iemand een vermoeden wat de reden kan zijn.
Ik ben benieuwd naar julie ideeen of ervaringen.
Groeten,
Marjolein
Kreunen en steunen in slaap
hey ik ken het ook onze dochter is alleen bijna 4 weken
eergisteren lag ze bij me te slapen en ze droomde echt ze sliep en ze lachte in haar droom, toen weer veel ademen als of ze geschrokken was, boos kijken enzv.
en vannacht idd precies het zelfde alleen maar kreunen en zo maar ze slaapt gewoon … ik dacht ook hey komt ze nu al voor de voeidng? (slaap bij ons o de kamer) nee hoor ze sliep gewoon eerst dacht ik van er zit een boer of zo dwars maar nee hoor ze kreunde gewoon op los.
maar ze kreunt als ze wakker is ook wel hoor en piepen… haha
ik dnek dat het niks ergs is jullie?
Even een update…
We zijn erachter dat ze inmiddels toch koorts heeft. Vanochtend was het 37,1 en nu net 38,2. Ze is heel moe maar heeft gelukkig wel goed gegeten. Het is echt heel sneu. Ons anders zo actieve meisje is zooooooo duf… Ik hoop dat het niet te lang duurt (en hierbij blijft)
Als het echt te gek wordt, kun je altijd een pracetamolletje van 120mg geven! Worden ze vaak erg rustig van en de koorst zakt dan ook meestal!
Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.
Grappig dat je het zegt. We hebben haar inderdaad vannacht een pilletje gegeven. Dde koorts was al wat gezakt. Volgens mij had ze wel pijn, maar ja wat en waar?? Ze voelde zich in ieder geval niet happy en we hebben allemaal erg weinig geslapen. We hebben het met z’n allen vanochtend ingehaald.
(ik ga er niet vanuit dat ze haar dag-nacht ritme nu nog om kan draaien???)