hoi,
ik wil even mijn verhaal kwijt en heb ook gelijk een vraagje
vraag: kan krentebaard ook in de mond/tong zitten? Demi heeft witte plekjes op zijn tong en eet al vanaf een woensdag niet meer (nu al 5 dagen) i.v.m. de pijn.
woensdag werd demi ziekjes, hij had verhoging/koorts op en af (39.5)
hij kreeg een snoepje (schuimblokje) wat hij normaal heerlijk op eet, begon bij het 1e hapje keihard te huilen (hij huild bijna nooit, hij heeft een hoge pijngrens)
wij dachten eerst hij wilt niet eten ofzo, veel geslapen.
donderdagavond zagen wij een wit puntje op zijn tong, het leek op spruw. vrijdag de dokter gebeld en uitgelegt, we hoefde niet langs te komen??? want het was volgens de dokter gewoon spruw en daar konden wij een zalfje voor halen. wij gedaan en 4x per dag met pijn en moeite het zalfje op zijn tong gesmeerd.
zaterdag met koninginendag kreeg/had demi rode plekjes rond zijn mond, sommige al met blaasjes. ik kreeg verschillende reactie’s (koortsuitslag-waterpokken-krentebaard) wij nog steeds smeren met het zalfje in zijn mondje,paracetamol enz enz. nog steeds niet kunnen eten (zo zielig, hij wilt wel maar lukt niet) gelukkig drinkt hij wel zijn pap, daar leefd hij al dagen op.
vanochtend naar de huisarts geweest, bleek het GEEN spruw te zijn maar krentebaard zei hij. (nw dokter, geen aardige en deed heel onaardig en het leek alsof hij niet zeker wist of dat ook in zijn mondje was)
wie heeft nier ervaring mee? krentebaard en niet kunnen eten i,v.m die plekjes op zijn tong?
ik hoop snel op jullie reactie’s
groetjes Angelique en Wim (en kleine demi natuurlijk) hij is bijna 17 maanden