Nou hebben wij weer. Er zat een krekel precies in de spouw onder de houten vloer van onze slaapkamer. Sterker nog zowat onder me bed. Daan heeeeeelemaal gek natuurlijk want die slaapt er niet van, ik had m al genegeerd en sliep haast. ( ja ja maakte enorm geluid, maar ik kan m negeren en alsnog slapen ) Dus Daan van buitenuit al op de ladder( om 23.00u of zo ) en van binnenuit proberen dat kreng te vinden. Nou mooi niet dus alhoewel we wel ongeveer hoorden waar ie zat. Niks geen verdelgingsspul in huis of zo, tja dus mijn plan was haarlak. Halve bus leeg gespoten en het was een uurtje stil, toen nog maar eens en was het in elk geval stil totdat we in slaap zijn gevallen. Nu gisteren zat ie dus echt in de stenen muur van me slaapkamer naast het raam ( is een oude muur en moet nog een voorzetwand voor ). Zag het gat wel, hoorde ook echt wel dat ie daar in zat, maar geen krekel te zien behalve dat oorverdovende geluid van m. Haarlak weer in de aanslag dus en huppakeee. Na kwam niks uit he, dus ik denk na ja, maar weer wachten tot ie weer begint. Ik wil net van die stoel af komen kruipt ie er kuchend zowat uit whahahahaha hij voelde zich heeeeeeeel vies geloof ik. Na ja, snel gevangen in een bekertje en hem in de wei maar weer eruit gedaan. Dat zal m leren!
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 08 Aug 2007 21:30:19