Krant opgegeten

Leuk hoor, Jewssey heeft zich net flink uitgeleefd met de krant, ze had de grootste lol! Maar nu zie ik dat er een paar hapjes vanaf zijn, en die liggen niet in de box! Is dit erg?

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Je moet haar ook wel gewoon te eten geven

Nee zonder dollen kan geen kwaad alleen te veel en te vaak papier kan iets verstoppen, maar dan hebben we het over hele kranten en geen stukjes

Groetjes,

Michèle

Haha Sylvie eet ook wel eens papier hoor
Dat voorkom je nou eenmaal niet altijd

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gelukkig maar! haha, ik schrok er van, een krant met hapjes er uit Nougoed, ze heeft dan een voorgerecht van papier gehad, daarna aardappels met bietjes en speklap, en danoontje als nagerecht! Haha, een driegangendiner!

Groetjes Anouk

ha ha ha dan heeft ze echt trek gehad enne zolang je de volgende dag niet het nieuws van de dat ervoor in der luier kan lezen is het niet veel geweest dat ze op had

Groetjes,

Michèle

Papier is niet zo’n punt, maar die druk-inkt da’s een twijfelgeval. Ik heb altijd geleerd “druk-inkt is giftig”.

Op de gifwijzer staat “Inkten” aangegeven met daarachter code 2.
Code 2 houdt in: water laten drinken, 1 glaasje. Behalve bij bewusteloosheid door het innemen van inkt. Dan mag je niet laten drinken.

Dus niet om je ongerust te maken, en ik weet niet hoe groot die stukjes zijn geweest die ze binnen heeft gekregen, maar hou het voor de zekerheid in de gaten.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 Feb 2011 21:06:58

ooow nee! Dan houd ik het inderdaat toch maar even in de gaten… Ze heeft ongeveer 4 hapjes gehad, ten minste, na wat puzzelen met pagina 2 van de huis aan huis miste ik alleen vier hoekjes… Ze heeft nog wel ranja gedronken, een half bekertje…
Ik zal de kranetn in het vervolg maar weg houden bij haar dan Dankjewel Sje!

Groetjes Anouk

hahaha ze zijn ook toch vaak hetzelfde, bij ons was de gammakrant populair, die smaakte misschien het lekkerste ! nu is ze vooral dol op de zwitsal bodylotion, mag ze zelf haar buik insmeren maar het liefst likt ze haar hand gewoon schoon, gekkind !

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha zwitsal is hier ook populair ja, beide kinderen zuigen graag een washandje uit als ze in bad zitten…

Groetjes Anouk