Hallo,
Mijn dochter van inmiddels 3 maanden heeft eigenlijk vanaf haar geboorte al last van krampjes, ik geef fv omdat ik geen melkproductie had. na een week of zes hadden we er genoeg van dat ons wondertje steeds aan het vergaan was van de pijn en zijn we overgegaan op infacol druppels die voor iedere voeding gegeven kunnen worden, de krampjes zijn hiermee meer dan gehalveerd! Na 12 weken zouden de darmpjes volgroeid moeten zijn en ben ik begonnen met het halveren van de infacol. de twee avonden die volgden waren weer gevuld met krampjes. op het cb blijven ze overgaan op andere voeding afhouden, maar ik werd er gek van, ik ben nu de nutrilon standaard aan het combineren met de nutrilon omneo. weet iemand hoe lang het duurt voordat ze hieraan gewend is, ze had namelijk gisteren erg groene poep.
Het tweede punt is dat ze structureel te weinig eet, volgens de tabellen moet ze al op zo’n 850 / 900 ml. zitten, ik krijg er met veel pijn en moeite 150 ml per keer in, waarbij ze na 60 a 70 ml. begint te treuzelen en met haar tongetje de speen eruit drukt tot op het laatst kokhalzen aan toe. Soms laat ze van de 150 ml. dus ook nog 20 tot 30 ml. staan. tot overmate van ramp begint ze ineens de nacht door te slapen, waardoor er eigenlijk een voeding uitvalt, dus nog maar 4 voedingen per dag. ik ben nu maar begonnen met haar 's nachts wakker maken om er toch nog extra voeding in te krijgen, maar ben natuurlijk bang dat ik haar ritme daarmee zodanig verstoor, dat ze strakjes niet meer door wil slapen.
Heeft iemand hier ervaring mee of herkenning bij? Ik hoor graag andersmans ervaringen en tips!
Thanks!