Mijn dochtertje is de laatste avonden erg huilerig 's avonds en 's nachts. Vandeweek zelfs op onze kamer gelegd in capmingbed omdat ze zo overstuur was. Nu ligt ze weer te huilen en had net ook een flinke poepluier ( heeft dit normaal nooit 's avonds in bed) Nu viel bij mij ineens het kwartje denk ik. Sind een weekje ofzo ben ik haar opvolgmelk aan het mengen met gewone koemelk omdat we van het cb mogen overstappen. Aangezien in een keer overstappen niet ging (ze lustte het niet) heb ik een tip opgevolgd om het eerst te mengen. Nou, dat drinkt ze prima! Maar… sinds toen is ook het huilen begonnen. Kan het zo zijn dat ze krampen krijgt van de overstap naar gewone melk? En wat moet ik dan doen? Aan een allergie denk ik niet direct omdat ze al langer danoontje en yoghurt etc eet, maar aan de andere kant zijn dat natuurlijk veel kleinere hoeveelheden. Is het normaal dat kindjes krampen krijgen tijdens de overstap naar gewone melk? Of kan het toch koemelkallergie zijn? Maar dan had ik dat toch al veel eerder moeten merken?
mama1980