Kramp na yoghurt

Hij krijgt nu sinds maandag na de groente een beetje yoghurt om zo de avond fles af te bouwen.
Maar nu al sinds maandagnacht gilt hij het uit van de kramp. Zou dit door de yoghurt komen omdat zijn darmpje hier aan moeten wennen? Ga vanavond geen yoghurt geven en kijken hoe het dan vanacht gaat.
Hij is nu trouwens ook niet helemaal lekker… Vanmorgen heel erg overgeven en net 39,7.

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Waaruit maak je op dat het kramp is? Als het inderdaad kramp is, kan het heel goed met de yoghurt te maken hebben. Verstandig om het eventjes te laten en dan te kijken hoe het vannacht gaat.

Hij gaat ook richting 8-maandensprong, dus daar kan het huilen ook mee te maken hebben. Maar dat terzijde. Als het door de yoghurt komt, speelt dat vast de grootste rol.

Groetjes!

Maar als hij zou reageren met kramp op yoghurt… dan past koorts weer niet in 't plaatje.
Maar idd, kijk even hoe 't vanavond gaat! Als 't weer zo is, dan weet je genoeg lijkt me.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ben je nu de avondfles al aan het afbouwen? Hoeft officeel pas tussen de 9 -12 maanden hoor dus … mocht het nog niet gaan… dan lekker die avondfles en nog geen toetje…

nee hij krijgt ook nog een flesje hoor. Eerst 50 ml yoghurt en dan 150+5 flesje…
Ik vind het op kramp lijken omdat z’n hele buik hard is en hij doet precies hetzelfde van toen hij nog kleiner was. overstrekken enzo…
En die koorts heeft er idd niks mee te maken denk. Idd vanacht even afwachtem…Ik laat het jullie weten.

Liefs

Geen yoguhurt gehad gister en geen kramp vanacht Vind het wel beetje vreemd. KMA zalhij toch niet hebben dat zijn toch hele andere symtomen? Dek datz’n darmpjes gewoon moeten wennen…

Liefs

Dat lijkt er dan wel op. Desnoods eerst één hapje geven, als dat goed gaat twee hapjes, etc. Langzaam opbouwen. Maar anders gewoon nog even een maandje wachten en dan opnieuw proberen. Misschien heeft 'ie dan nergens last meer van.

Groetjes!

Ja idd zo maar doen. En steeds een hapje meer. Vanaf wanneer hebben jullie de avond fles afgebouwd?

Liefs

reageert hij ook op danoontje en kwark?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Wij hebben de avondfles al afgebouwd met zeven maanden. Hij at toen al goed groente en ook toetje ging goed, vandaar. Met negen maanden hebben we de fles van 15.00 uur vervolgens vervangen voor sap met een tussendoortje.

Groetjes!

Ok nee bij mij is die van drie uur er al af dus de avond blijft dan nog even…
Danone heb ik nog niet geprobeert. daar zit toch speciale opvolgmelk in…?
Hij heeft gister een kwarkolino gehad dus geen last van maar das ook een speciale…

Liefs

Zoals jullie het doen is ook zoals het CB adviseert hoor, eerst de 15.00 uur-fles en dan de avondfles pas. Maar ja, aangezien ik erg graag m’n avond weer helemaal voor mezelf wilde, zijn we het gewoon gaan proberen en het ging goed.

Er zit inderdaad iets van melk in die danone, maar opvolgmelk weet ik niet. Kindjes van vier maanden zitten toch nog niet aan de opvolgmelk en ze zijn al wel voor kindjes vanaf vier maanden dacht ik. Of hebben ze danone voor vanaf vier maanden en danone voor oudere kindjes die al opvolgmelk krijgen?

Groetjes!

Dat weet ik ook niet hahahahaha, dylano krijgt nog geen toetje armmm kind lol
Maar als hij bij de rest geen krampen krijgt zou ik hem voorlopig geen yochurt geven maar gewoon die andere toetjes,
De yochurt misschien te zuur ofzo

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker