Kraamkadootjes


#1

Hallo dames,

Ik wil me als eerste even voorstellen.
Ik ben Petra, 27 jaar, moeder van een kanjer van een zoontje van 14 maanden en dus nieuw op deze site.
Ik vind het heerlijk om over de ontwikkeling van mijn zoontje te kletsen, dus ik denk dat ik hier wel terecht kan
Het onderwerp zijn de kraamkadootjes. Ik ben een erg creatieve mama en ben van mijn hobby mijn werk gaan maken. ik maak dus kraamkadootjes met een hele leuke en persoonlijke touch. Toen mijn zoontje Jayden geboren werd, merkte ik namelijk dat de meest originele kadootjes, de persoonlijke kadootjes zijn.
Wat hebben jullie allemaal gekregen en wat maakte de meeste indruk?
Ik ben heel erg benieuwd!
Tot gauw.
Groetjes van Petra

ps willen jullie ook eens een keertje in mijn winkeltje komen kijken? Ik zou het namelijk heel erg op prijs stellen om feedback van jullie als moeders te krijgen…
mijn winkeltje http://stores.ebay.nl/little-miracle-kraamkadootjes


#2

hoi leuk dat je er bent petra, ik zal eens kijken vanmiddag naar je kraamkadootjes, toevallig vroeg iemand gisteren er nog naar.

groetjes Kim, mama van

en


#3

Hé Kimmetje,

Ik ben heel benieuwd wat je er van vindt!
Wat een snoepies van kinderen trouwens en wat een leuke namen! Hoe oud zijn Sophie en Victor?
Ik zal eens kijken of een recente foto heb van Jayden…

Groetjes, Petra

Petra


#4

Hoi Petra,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Ik heb even gekeken naar je kraamkadootjes, erg leuk.
Ik zal je waarschijnlijk binnenkort benaderen want ik ben nog op zoek naar een schoentje van het geboortekaartje van zijn zoon (van mijn dochter heb ik toendertijd 1 gekregen).
Maar dan moet ik eerst tussen alle verhuisdozen de kaartjes vinden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)


#5

Hallo Jolanda,

Laat me maar via de site weten of je de kaartjes hebt gevonden. Leuk trouwens dat je bent wezen kijken!
Wat een mooie foto trouwens (van Cas?). Cas is nu ruim 16 maanden? Leuke leeftijd, niet? Jayden is namelijk 14 maanden, dus ik kan er over meepraten.
Hoe ervaar jij het moederschap en het leeftijdsverschil tussen Lisa en Cas? Valt het een beetje mee? Ik stel deze vraag namelijk omdat, als alles meezit, we in juni misschien aan een tweede wondertje kunnen beginnen. Jayden is dan 14 maanden en als het dan meteen raak zou zijn (zal wel niet), zit er 25 maanden tussen hem en zijn broertje of zusje. Ik kan me er zelf moeilijk een voorstelling van maken, dus alle ervaringen van anderen zijn meer dan gewenst…
Kimmetje, Sofie fout geschreven, sorry…

Groetjes, Petra

Petra


#6

Hoi Petra,

ja ik vind het leeftijdsverschil perfect. Lisa en Cas kunnen al een beetje samen spelen.
Lisa vond het ook geweldig om te helpen toen Cas net geboren was.
We hadden ook geen duowagen nodig omdat Lisa toch nooit meer in de buggy zat.

Ik laat het je weten als ik de kaartjes heb gevonden, hoeveel heb je er eigenlijk nodig?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)


#7

Hé Jolanda,
wat leuk dat je zo snel kunt reageren! Ik kan nu gelukkig ook reageren omdat ik op het werk achter de pc zit. Ik ben pedagogisch medewerker en werk 4 dagen per week, vandaar… Normaal kan het dus iets langer duren, helaas.
Als je de kaartje vindt, dan ligt het een beetje aan het kaartje hoeveel ik er nodig heb. Als het een standaard vierkat kaartje is, heb ik er maar 1 nodig. Is het een ander kaartje (en je hebt er meerdere), dan kan ik er wel 2 gebruiken. Mocht dit niet het geval zijn, dan pas ik het aan zodat ik er ook aan 1 genoeg heb.
Aaaaah, mijn hulp wordt verwacht…
Tot snel!
Groetjes Petra
oh, heb trouwens foto bijgevoegd, hier is Jayden 3,5 maand oud. Update volgt snel…

Petra