Kraamcadeautjes 2e kind

Hoi allemaal,

Ik zit hier nog niet zo lang en ik weet niet of onder de goede kop zit, maar ik stel toch mijn vraag

Vrienden van ons krijgen binnenkort hun 2e kind en we moeten een cadeau verzinnen. Ik vind het erg lastig want ze hebben al een zoontje en hebben dus ook al heel veel. Hebben jullie nog leuke/originele ideeën?

Groetjes Natasja

Wat ik zelf een heel erg leuk cadeau vind is een leesboek waarin de naam van het kindje en bijvoorbeeld de gegevens van zijn geboorte, naam van de ouders, eventuele broertjes en zusjes etc in genoemd worden. Dit is dan echt een cadeau speciaal voor dit kindje.

Verder kan je ook hele leuke dingen bestellen met de naam van het kindje erop!

Op internet kun je allemaal leuke dingen vinden. Even googelen op originele kraamcadeautjes ofzo…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Koop evt. iets voor de toekomst. Onze meisjes hebben bijv. allebei in de kraamtijd een echte prinsessenbarbie gekregen.

Je zou bijv. ook lego, playmobil ofzo kunnen kopen. Duplo kan ook. Daar heb je nooit teveel van en het verliest nooit zijn waarde ingeval je het ooit nog zou willen verkopen.

Groetekes, Sje

Als we nog een dochtertje zouden krijgen lijkt het me niet superleuk om alsmaar dezelfde kleren als Jedidia te gebruiken. Dus volgens mij vindt een moeder het altijd wel leuk om iets nieuws te krijgen.

Ik koop zelf de kraamcadeau’s via Internet, daar kun je producten kopen met de naam van de baby erop (babykado.com).

Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Bedankt allemaal! Ik heb weer inspiratie

Groetjes Natasja

Ik had het er gister nog over met m’n tante die op kraambezoek was…
Want ik vind 't ook moeilijk te bedenken wat te vragen nu nr.2 geboren is. Want zoals je al schreef… 't meeste hebben we al!

M’n tante noemde dus babyproducten van Weleda. Die zijn wat meer aan de prijs en koop je zelf niet zo snel, maar 't zijn héérlijke producten om te gebruiken! En juist omdat 't wat prijziger is, zijn 't mooie cadeautjes.
Hmmm… zoals ik 't nu schrijf klinkt dat wel heel erg: dure cadeautjes vragen, LOL.
Maar 't is lekker, functioneel, en altijd handig.

Of zo’n setje voor een gipsafdruk van handje en/of voetje… Lijkt me ook wel leuk.

Stiekem zijn er dus toch wel meer mogelijkheden merk ik al hahaha