Kraamcadeau tweeling?

Mijn vriendin is inmiddels alweer een week geleden bevallen van een tweeling. Ze was nog maar 32 weken zwanger, en lag al een paar weken in het ziekenhuis met weeen. De kindjes zijn gezond e nademen zelfstandig, natuurlijk nog wel een paar weekjes in de couveuze. Ze hebben een jongetje en een meisje gerkegen
Nou ga ik er waarschijnlijk morgenavond op bezoek om de baby’s te bewonderen. Maar nu vraag ik me even af of ik dan in het ziekenhuis al een cadeau mee moet nemen, of pas als ze thuis komen?
En ik wil heel graag een luiertaart maken, maar moeten dat er dan twee zijn of gewoon 1 met zowel jongen’s- als meisjes cadeautjes er op/in?

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ik zou in geval van een tweeling altijd 2 cadeau’s geven, dus in dit geval 2 luiertaarten.

Een tweeling wordt zo vaak als 1 gezien, dat kan nooit leuk zijn voor die kinderen. Dus altijd als aparte kindjes behandelen. Althans, dat is mijn mening.

Ook als ze jarig zijn, altijd ieder een eigen kaart sturen en niet samen 1 kaart.

Ik zou die luiertaarten niet mee naar het ziekenhuis nemen denk ik. Zijn zulke grote dingen. Desnoods voor elk kindje een kleinigheidje (paar sokjes ofzo) met daaraan een strikje + kaartje en dan bijv. op dat kaartje dat ze een groter cadeau krijgen als ze thuis zijn en je ze daar nog eens komt bewonderen.

Zal je vriendin ongetwijfeld begrijpen dat je niet met 2 luiertaarten in het ziekenhuis komt. Toen vorige maand mijn neefje in het ziekenhuis geboren is, hebben we wel het cadeau mee naar het ziekenhuis genomen (leuke houten loopfiets), maar die hebben we zelf weer mee teruggenomen zodat mijn zwager niet met zoveel spullen elke keer naar zijn auto hoefde te sjouwen.

Groetekes, Sje

Misschien kun je in plaats van een luiertaart een luierauto en luier wandelwagen oid maken. Dan heb je niet twee luiertaarten, maar toch iets aparts. Ik heb via google wat foto’s gevonden, maar weet niet of ik ze hierop mag zetten. Anders moet je me maar ff mailen. Ik heb gezocht op diaper present en dan op afbeeldingen. Als je dan op die motor klikt, krijg je nog meer en andere voorbeelden.
Toen Merel geboren werd, hebben we ook een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik heb toen de meeste cadeaus thuis gekregen. En ik moet zeggen; dat is ook het handigst, maar niet even leuk. Misschien dat je een klein cadeautje mee kunt nemen naar het ziekenhuis en het grote cadeau als ze thuis zijn.

Groetjes Natasja