Kraambezoek

ik herken hier niks in… maar ja dat komt door die 4de waarschijnlijk hahha
kimmie is dol op visite visite visite

en aangezien emily er zo was … op haar zus haar verjaardag nog wel

en we die daardoor niet echt hadden gevierd, er voetbal op tv was op zaterdag… en toen stond asje daar vanuit het schone limburg…

die mensen kunnen me niet lang genoeg blijven hoor…ze wilden niet blijven slapen maar …

maar afijn ik zou ook "vreemd"kraambezoek de deur uit kunnen kijken maar bij een 4de komt er geen kraambezoek meer wat er niets te zoeken heeft… dat scheelt

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Als het vrienden zijn vind ik het ook helemaal niet erg als ze langer blijven. Maar het gekke is dat zij altijd wel beleeft vragen of ze niet naar huis moeten. Het is altijd het bezoek waar je eigenlijk niet op zit te wachten dat zo lang blijft.

Zo hadden we het bij Tim bij een aantal tantes en ooms. Die bleven gerust 3 uur zitten, terwijl ze niet eens drinken meer kregen. Het is gewoon vervelend, want op een gegeven moment heb je die mensen niks meer te melden en vallen er pijnlijke stiltes. En dan denk ik echt hebben zij dit dan niet in de gaten.

Begrijp me niet verkeeerd, want ook ik vind bezoek altijd gezellig. En ik heb helemaal geen hekel aan kraambezoek. Moe zijn we niet aangezien de nachten hier tot nu toe nog net zo goed zijn als bij Tim. Maar ja dan wel met mensen waar ik iets mee heb.

Groetjes,
Sandra

@Sandra1980: idd is het altijd familie die je verder nooit ziet! Nu ik terug denk aan mijn kraamtijd van Luka…
Gelukkig was mijn man erg doortastend, die heeft het allemaal geregeld voor mij/ons. En nu gaan we dat precies zo doen!
Kijk, bezoek is leuk en interesse ook, maar er is een grens…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers