Op de foto’s van Dylano zijn verjaardag staan zijn cadeaus Anouk en daar liggen ook neiuwe sloffen in en dacht dat t/m 22 was.
Ze glijden niet maar Dylano houdt ze niet aan hahahha.
Liefs Michelle
Op de foto’s van Dylano zijn verjaardag staan zijn cadeaus Anouk en daar liggen ook neiuwe sloffen in en dacht dat t/m 22 was.
Ze glijden niet maar Dylano houdt ze niet aan hahahha.
Liefs Michelle
Als ik het goed zie zijn ze van winny the pooh? Zijn dat van die sokken met een zool van leer? Die vind ik ook heel leuk, en lijken me heel praktisch (als ze tenminste niet uitgetrokken worden, haha)
Weet je ook waar ze vandaan komen?
Bij Prenatal verkopen ze slofsokken in maat 22, Anouk. Daar heb ik ze voor Erik ook vandaan.
En heb hier ook een maillot gekocht voor als het echt koud is en we op de fiets gaan of in de buggy. Ook maar gelijk twee paar kniekousen meegenomen, ook altijd handig.
Groetjes,
M
Ik had er geen idee van dat er toch zoveel jongetjes zijn die maillotjes dragen! Maar inderdaad, wie ziet dat en het is wél heerlijk warm! Ik vraag me soms wel af waarom er geen antislip onder een maillot zit, want Eva draagt ze best vaak en die glijdt dan ook heel makkelijk weg. En dat terwijl ze dan wel wil lopen langs de tafel. Ze gaat dan soms half in een spagaat!
Groetjes Rainbow, trotse mama
quote:
Ik had er geen idee van dat er toch zoveel jongetjes zijn die maillotjes dragen!![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama
Niet doorvertellen hè?
Groetjes,
M
Haha, ik vind het ook wel een goed idee voor Seth op de fiets
Enne… die slofjes zijn vaak ook een beetje gevoerd, en je hebt ze ook in suede.
Liefs, Anne
haha nee ik wist dat ook niet van die maillots… maar anderzijds, Als rijco gaat hyken in de winter, heeft ie ook zo’n leger set zeg maar. en daar zit ook een leger maillot in haha, zal is vrageno f hij die dan ook aantrekt
vraagje he hebben jullie nu met dit weer ook al een maillot onder de broekjes aan??
en tja met die sokjes herken ik wel erg ja alleen bij mij het probleem is dat Britt het liefst helemaal naakt loopt vindt ze heerlijk maar dat mag ze dus niet omdat ik dat nu echt te koud vindt dikke tranen soms jo.
mijn kleine natuiristje haha.
[/url]
[/url]
@Anouk die van Dylano komen van de zeeman, was er nl zelf bij toen Madelon ze kocht
Ze 1 of 2,99 en hebben ook pooh enzo
Liefs Michelle
Morgan krijgt sokken over der maillot heen. Zo heeft ze anti slip enne warme voeten want alleen een maillot is ook niet echt warm.
Groetjes,
Michèle
quote:
Volgens mij weet ik wat je bedoeld, zijn ze er ook niet die Zootjes heten? (ook veel andere merken hoor) Maar dan vraag ik me af hoe warm dat is, er zit geen voering in ofzo? Het is niets meer dan een sokje van leer... Of hebben ze daar dan wel warme voetjes in?<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/rZzHp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/VIdbp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>
Binnen in zijn ze lekker warm. Jurian heeft ze ook … Ze passen mooi om de voeten / sluiten het niet te strak af / je kan ze in allerlei kleuren etc bestellen. Een vrouw op mp heeft ze toen voor mij gemaakt… mocht zelf kleuren aangeven etc!
quote:
Ik had er geen idee van dat er toch zoveel jongetjes zijn die maillotjes dragen!![]()
Hier ook hoor, lekker in de winter. Begin januari had hij er ook heel veel baat bij op het ijs
. Gewoon in marineblauw en zwart, van de zeeman… who cares
.
quote:
haha nee ik wist dat ook niet van die maillots.. maar anderzijds, Als rijco gaat hyken in de winter, heeft ie ook zo'n leger set zeg maar. en daar zit ook een leger maillot in haha, zal is vrageno f hij die dan ook aantrekt![]()
Ben ik bijdehant als ik zeg dat ze in het leger geen maillots hebben . Wel lange onderbroeken, passiedoders noem ik ze
Kimo heeft ook van die leren slofjes met klittenband aan de bovenkant. Hij kan deze echter al maanden zelf uittrekken. Gewoon de klittenband losmaken en dan trekken. Gelukkig hebben we hem nu geleerd dat hij ze ook af en toe aan moet houden. Maillots hebben we vorige winter ook veel gebruikt en ik denk dat ik binnenkort maar weer eens wat nieuwe ga aanschaffen
Wij hebben ook loopschoenen voor Kimo aangeschaft sinds hij net kan lopen. Ze hebben ons toen ook aangeraden om schoenen te nemen met een flexibele zool, die kun je echt dubbelvouwen. Hij draagt ze nu alleen als we naar buiten gaan, want anders zijn de leren slofjes direct doorgesleten en voor blote voeten is het buiten nu een beetje te koud. Binnen oefent hij dus op antislip sokken of sloffen.
[img]http://b2.lilypie.com/VhVPp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
quote:
quote:
haha nee ik wist dat ook niet van die maillots.. maar anderzijds, Als rijco gaat hyken in de winter, heeft ie ook zo'n leger set zeg maar. en daar zit ook een leger maillot in haha, zal is vrageno f hij die dan ook aantrekt![]()
Ben ik bijdehant als ik zeg dat ze in het leger geen maillots hebben
. Wel lange onderbroeken, passiedoders noem ik ze
Nee dat is toch echt een maillot waar ik het over heb, zal niet voor niks zo verkocht worden
Tim kan inmiddels al heel goed los lopen, dus die loopt gewoon op zijn sokken. Toen hij nog niet zo goed kon lopen liet ik hem ook gewoon op blote voeten door de kamer lopen ook al was het wat kouder. Denk idd niet dat ze het daarvan koud krijgen en anders geven ze dat echt wel aan. Echte schoentjes hebben wij hier ook pas gekocht toen hij goed kon lopen. Eerst deed ik ze voornamelijk buiten aan, maar nu heeft hij ze wel af en toe ook binnen aan. Maar meestal gewoon sokken, want dan leren ze het toch het beste.
Groetjes,
Sandra
En van die maillots is wel een goede. Moet wel even wennen aan het idee om Tim straks maillots aan te gaan trekken. Maar ja is denk ik wel een goed idee tegen de koud. Wil ook in de winter gewoon fietsen en wandelen en anders is het wel erg koud voor hem.
Groetjes,
Sandra
die van mij trekt ook altijd zn sokken en slofjes uit… het lijkt ook wel of hij beter staat op blote voeten. En ze zeggen toch ook dat ze op blote voeten het beste leren lopen?
Ik koop ook nog geen schoentjes… inderdaad als ze al echt goed kunnen lopen mag je pas je eerste stap schoenen kopen. Zelf heb ik van die sokken gekocht met een plastice anti slip zool… echte stoere sokken zijn dat.
maar hij mag van mij gewoon op blote voeten lopen hoor…