Koude wind en zon, hoe ga je lopen?

Hoe gaan jullie met dit weer lopen? Ik doe met zo’n koude wind altijd een regenhoes over de wandelwagen. Maar nu met de zon wordt het met een regenhoes al snel een sauna… Maar als ik wind tegen heb, krijgt Senne natuurlijk die koude wind recht in d’r gezicht, wat ook niet prettig is!

Hoe doen jullie dat? Ik moet naar buiten om de honden uit te laten en het is heel erg gezond weer natuurlijk!

Groetjes van Sascha en Senne

Hoi hoi,

ik doe mijn kleine meid een winterjasje aan, met sjaal, muts en wantjes… normaal doe ik idd ook de regenhoes ervoor voor de wind, maar nu is dat idd te warm… Als alles verder goed bedekt is (hoofdje, oortjes en nekje), kan de wind niet zoveel kwaad. Of ze het fijn vindt is een 2e natuurlijk

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

O ja, ze zit natuurlijk ook nog in de voetenzak

Lilypie First Birthday tickers

Zat ook nog aan d’r oogjes te denken… windoogjes… maar dat kan misschien ook helemaal niet zoveel kwaad?

Ze ligt hier ook in een voetenzak die doorloopt tot haar nek en zelfs over haar hoofd gaat aan de achterkant (met bontkraag). Verder een winterjas en sjaal. Handjes zitten binnenin de voetenzak dus ik doe meestal geen wantjes aan, wel slofjes…

Ze is dan warm genoeg ingepakt hoor!
Hier krijgt hij zijn winterjas met sjaal aan en als het hard/koud waait een muts (nu dus).
In de wind is het misschien fris, maar als je even in de zon loopt is het snel warm.
Gewoon af en toe even voelen of ze het niet koud heeft.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Ze is dan warm genoeg ingepakt hoor! Hier krijgt hij zijn winterjas met sjaal aan en als het hard/koud waait een muts (nu dus). In de wind is het misschien fris, maar als je even in de zon loopt is het snel warm. Gewoon af en toe even voelen of ze het niet koud heeft.

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/lC90p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Dus traanoogjes is niet zo erg? Protesteren jullie kleintjes niet als ze recht in de zon liggen? Senne vind dat maar niets… maar ja, een parasolletje heeft ook weinig nut op een kinderwagen, zeker met deze wind

Volgens mij niet…
Seth heeft het ook regelmatig met dit weer.

Je zou een zonnebril op kunnen zetten.
Die had Seth ook op die leeftijd.
Verder vind hij de zon niet erg, en anders houdt hij gewoon zijn ogen dicht

Liefs, Anne

Haha… een zonnebril, super!! Die heb ik natuurlijk nog niet voor Senne…

Maar je hebt gelijk, dan maar de oogjes dicht…

Dank jullie wel, ga het zo maar gewoon doen!

Ik ben blij dat ik de regenhoes wel had mee genomen. Er waren best grote stukken waar Senne uit de zon en in de wind lag… toen deed ik de regenhoes er toch maar voor. In het zonnetje heeft ze heerlijk liggen slapen.

Het is echt heel erg lekker weer!

Je kunt de kinderagen ook omdraaien als de wind echt te erg is, dan trek je hem mee ipv duwen.
Zei toendertijd mijn kraamverzorgster maar ik vond het niets.

Liefs Michelle

Ik heb een Quinny en ale je die trekt zwenkt ie alle kanten op. En ik vind het ook erg onhandig. Ach, binnenkort is het heerlijk voorjaar en zomer