Hebben jullie kinderen 's morgens ook van die koude voeten als ze wakker worden? Ons zoontje ligt in een winterslaapzak, met pyjama aan, en een dekentje erover. Dat dekentje blijft vaak niet liggen, is meer het idee. Dat hij koude handen heeft kan ik bergrijpen, maar koude voeten??
Je zou toch denken dat die ook lekker warm blijven in de slaapzak ??
Koude voeten in bed
Ons dochtertje ligt ook in een slaapzak zonder deken, maar die heeft s ochtends echt klamme voetjes.
Eerst deed ik nog sokjes aan, maar omdat ze telkens zo warm waren heb ik dst maar niet meer gedaan.
Dus misschien sokjes aandoen?
Liefs Wendy
hee hallo
volgens mij heeft dit met de doorbloeding te maken en hebben ze het niet echt koud
moet je even voelen aan het nekkie als die warm is dan is het goed
ze liggen natuurlijk heel stil snachts en dan door bloed het nog niet goed
die uiteindes
die van mij ligt ook in slaapzak onder de dekens
nou is echt wel warm genoeg hoor!!!
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd
soms wel, soms niet. Onz eJolien ligt in een slaapzak , met daar een laken over. Soms zijn de voetjes warm, soms niet. ik denk dan maar dat ze op mama lijkt. ik heb altijd koude voeten , zelfs in de zomer
Hoi San-27,
Het is heel normaal dat baby’s weleens koude handjes en voetjes (ook als ze een slaapzak dragen) hebben 's nachts en/of als ze 's ochtends wakker worden.
Als je je daar ongerust over maakt voel dan het nekje. Als het daar gewoon lekker warm is hoef je je geen zorgen te maken, dan heeft je kleine mop het warm genoeg.
Groetekes, Sje
Hier was het altijd etenstijd als ze koude handjes hadden, dan werden die handjes meteen weer warm.
Jayda heeft ook altijd koude voeten, ligt ook met pyjama in slaapzak en daarover heen haar dekbedje en nog steeds kouden voeten. De kinderarts heeft wel eens gezegd dat het te maken heeft met de doorbloeding zij heeft nl. ook een wolkjes huid en dat is een teken van een gezonde huid, maar had ook altijd blauwe handjes…en koude voeten, maar het maakt niet uit of je sokken aandoet of niet ze blijven koud…gek he.
gr. diana