Koude handjes

Hey

Zoals jullie weten slaapt Jesse niet meer in de puckababy JEEEE!!!
Maar nu in de slaapzak heeft hij zulke koude handjes… Dat is opzich niet erg maar 's ochtends zijn z’n armpjes tot aan de schouder ijs koud… Is dit erg?
Hij heeft dan een romper met lange mouw(of kort hangt van het weer af) slaapzak met lange mouwen en een dekentje…

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

meis geen zorgen, als het nekje lekker warm aanvoelt (niet te warm natuurlijk) dan is het gewoon oke, baby’s hebben bijna altijd koude handjes. rico heeft ook altijd koude handjes en zn voetjes zijn nu gelukkig sinds kort warmer (na de kiss-behandeling)
verder voelen zn wangen ook ijskoud aan maar zn nek en voorhoofd zijn lekker warm dus dan is het gewoon oke hoor.

ohja en rico slaapt nu met dit weer in een rompertje met korte mouwtjes en een shirtje eroverheen + luchtig broekje…OF een romper met lange mouwen met shirtje met korte mouwtjes + luchtig broekje.
hij slaapt zoiezo altijd in een slaapzak zonder mouwen met dit weer. en tot halverwege zijn lijfje een kleedje eroverheen omdat hij anders te druk is en niet wil inslapen. meestal trapt hij dat gewoon weg hoor maar tegen die tijd is ie wel in slaap gevallen.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat Inge zegt, als het nekje oké voelt is er niets aan de hand. Lijkt wat onnatuurlijk, maar is toch echt zo. Erik slaapt nu met een romper korte mouw, zomerpyjama en zomerslaapzak (zonder mouwen). En dat gaat ook prima.

Groetjes!

wat voor dekentje hebben jullie nu met deze dagen over je kleine liggen?

ik heb een dun dekentje met een lakentje op hey bedje gedaan…ruben heeft rompertje zonder mouw, dun piamatje en dunne slaapzak zonder mouw aan…en hij is aangenaam op temperatuur!

groetjes!

karin

als ie s’avonds naar bed gaat gewoon dun pyama’tje of boxpakje in een slaapzakje zonder mouwen met n dekentje tot de helft.
overdag hetzelfde alleen dan gwoon luchtige kleertjes aan met dit weer.
rico krijst nu al een halfuur en toen heb ik m gwoon wat strakker ingepakt, in zijn kamer is het wel redelijk frisjes dat is meestal wel zo.
maarja eerst sliep hij s’nachts met n slaapzak met lange mouwen dikker dekentje eroverheen en 2 slaapzakjes aan beide kanten aan de onderkant, omdat hij maar niet kon wennen aan zn eigen bed s’nachts.
dat hebben we een een maand of 2 gedaan totdat ie ging banjeren, dat vonden we te gevaarlijk ivm die slaapzakjes dus nu gewoon zonder
en omdat hij s’ochtends wil spelen als ie wakker wordt, ruim VOOR zn fles b.v… nouja dan zaten die lange mouwen van zn slaapzak in de weg omdat die net over zn handjes zaten, dus daarom die uitgedaan zodat hij niet meteen gaat krijsen s’ochtendsvroeg, en zn eigen nog even kan vermaken

Dylano slaap in rompertje kortemouw en pyjamatrui dun en zomerslaapzak zonder mouwen, Hij heeft gee nbroek aan ivm eczeem. en dan dekentje in dekbedovertrekje en dat stop ik bij zijn middel in.
Ook hij heeft heel vaak koude handjes

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Geen dekentje meer met dit weer, alleen een lakentje voor het geval het te koud zou worden. Maar die trapt 'ie 9 van de 10 keer toch af, omdat meneer op z’n zij en buik draait tijdens het slapen.

Groetjes!

Het is het idee Mriek dat hij eronder ligt hahahha als je gaat kijken is het foetsie dan ligt ie er inderdaad niet meer onder

Groetjes Michelle

Precies, het is denk ik inderdaad meer het idee. Rare wezens zijn we toch hè, wij moeders.

Groetjes!

Zal altijd wel zo blijven

Groetjes Michelle

Bij morgan gaat vanavond de deken er ook uit. Ze heeft een pyjama aan en een slaapzak enne ze wil hem toch niet want ze ligt overal behalve onder de deken… Rare muts.

Groetjes,

Michèle

Hahahaha Michèle zp gaat dat. Maar ik had van de week de deken eruit gehaald maar toen ging ie mooi niet slapen maar spelen en weet ik het allemaal, leg de deken terug en 2 minuten later was ie vertrokken

Groetjes Michelle

haha ja dat is hier ook zo, s’nachts gaat het opzich nog wel mar overdag gaat de deken er ook uit, die trapt hij toch wel en daarbij is het te warm en niet nodig.
s’nachts is het echt koud op zn kamer dus dan wel deken erbij.
ik ging gisteren kijken hij had een slaapzak zonder mouwen aan voor de nacht en een redelijk dik dekentje eroverheen tot net iets onder zn midden. en hij voelde ijskoud aan! zn nek was ook ijskoud en zn voorhoofd voelde dan wel weer klam:S
dus een extra extra dun flanellen dekentje eroverheen gelegd en na een paar uur was zn nekje pas een beetje aangenaam.

Dank jullie wel voor de tips!
Doe 's nacht wel de mouwen eraan en overdag gewoon pyamatje en slaapzak zonder mouw…
Beetje jammer allleen dat het hier weer slecht weer wordt morgen.

Hoe is het bij jullie?

Liefs

redelijk bewolkt en morgen onweer regen en bewolkt natuurlijk.
echt balen maarja morgen zit ik in de tandarts stoel dus het kan me niet bommen wat voor weer het wordt hahaha

Hier in rotterdam is het bewolkt met af en toe een klein waterig zonnetje heb begon vanochtend wel mooi maar is niet veel meer van over maar het is nog droog
gisteravond heeft het hier geonweert pfffff hoe schrijf je dat hahahhhaa.

Doen jullie hem allemaal een pyjamaatje aan 's ochtends en 's middagds? Ik niet nl dan blijf i kaan en uitkleden zo geweldig vind dylano dat niet wel gaan zijn broek en sokken uit.

Groetjes Michelle

gewoon in zn overdag kleertjes zonder sokken
pyjama gaat aan NA het avondpotje haha ik zet m meestal in een rompertje en lang shirt met slabber in de stoel want anders blijf ik aan het schoonmaken.
na het boertje en wassen gaat zn pyjama aan, maar soms was ik m ook voor het eten omdat hij b.v. te moe is al en dan schiet het niet op om m ook nog es eerst te wassen waar hij nog loomer van wordt en dan nog eten te geven met als gevol dat hij het amper opeet.

hier romper pyama truitje met mouwen en slaapzak zonder mouwen maar heb een warmte mannetje hoha hij ligt net als mamma op zijn zij

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/SzKlp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

haha rico is echt een kouwkleumpie,
had had gisteren een romper aan pyjama met lange mouwen een slaapzak zonder mouwen en een redelijk dik dekentje en NOG had hij een ijskoude nek…maar wel een klam voorhoofd dus ja