Koude handjes

hallo allemaal,
het valt me op dat als Indy voor haar 1e flesje komt ze altijd zulke koude handjes heeft… haar voetjes zijn beter op temperatuur. Kan dit kwaad? overdag heeft ze er een stuk minder last van.
Ze slaapt nu met een slaapzakje en een dekentje omdat het goed afkoelt ´s nachts.
Mag je in de winter als het hart vriest de verwarming op linderkamer aan doen eigenlijk?

groetjes
Annemarie

Hoi,

dat de handjes koud zijn kan geen kwaad, dat is gewoon omdat die niet onder het dekentje liggen of blijven liggen. Zolang de romp lekker warm aanvoelt, is alles OK. In de winter gaat bij ons ook de verwarming op, maar niet te warm: max 18 graden. Anders is het weer te warm. Je kindje heeft ook nog een slaapzakje aan en een dekentje he.

Kimmy

Kan echt geen kwaad hoor, die koude handjes.
En wanneer ze warme melk krijgen komen ze vaak wel weer op temperatuur.
Kachel aan kan wel hoor. Max. 18 graden inderdaad.

Groetjes Wiets

Inderdaad koude handjes is heel normaal bij die kleintjes. Als het hoofdje gewoon lekker warm is, is er niks aan de hand.

Groetekes, Sje

hoi indy206
romano heeft dat nu ook nog en die is nu al 9 maanden maar ik kan zijn handen wel onder de deken stoppen hij tovert ze er weer net zo hard onderuit.
maar het kan geen kwaad hoor

Hoi Annemarie,

Ik heb er moeite mee als Joyce koude handjes heeft omdat
ik er zelf ook een hekel aan heb om koude handen te hebben.
Daarom koop ik de slaapzak van mijn dochtertje iets te
groot zodat die mouwen haar handjes goed bedekken.
Dat scheelt enorm, vooral ook omdat wij niet graag de kachel
aanzetten in de slaapkamer.

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 09 Oct 2006 23:47:32

Zelf denk ik altijd zo:

Als ze het echt koud hebben en het vervelend vinden dat ze koude handjes heeft, beginnen ze wel te huilen.

Groetjes Wiets

Bedankt voor jullie Reacties.
Indy lijkt er geen last van te hebben gelukkig, zal ze wel van mij hebben dat kouwige. Ik ben ook altijd wel een kouwkleum geweest

Groetjes
Annemarie