Koud en geen warme kleding aan willen!

Het is hier de laatste 2 dagen aan het stormen, maar omdat het daarvoor zo lekker weer was wil mevrouw geen warme kleding aan. Dan zou je zeggen gewoon aantrekken en ze heeft niet te willen tja, dan trekt ze het dus uit! Ik heb geen zin in een spelletje dus heb ik d’r gewoon een korte broek met t-shirt aangetrokken en slippers terwijl ik zelf met lange broek, sokken en lang shirt loop. Ik dacht dan komt ze vanzelf wel met; Ik heb het koud, wil warme kleding aan. Maar is dus nog niet gebeurt! Wat is wijsheid?

als het koud genoeg is om er van ziek te worden zou ik ze laten kiezen of warme kleren aan of naar je kamer heel simpel we gaan samen spelen als jij warme kleren aan doet. tja het is chantage maar dat hoort zo nu en dan bij het moederschap.

suc6

o ja hier is het nu de laatste week dat we vakantie hebben dan eindelijk lekker weer pff

before you judge me, try hard to love me

Ik zou ook mamma’s wil is wet (chanteren) even laten gelden. Ze ziek laten worden is ook niks.

Groetjes,

Michèle

Ik zou haar niet gaan chanteren, maar consequent blijven zeggen dat ze haar kleren niet uit mag doen. Ik zou niet zeggen als je je kleding niet aanhoud dan gaan we niet samen spelen ofzo. Weet niet wat jullie normaal doen als ze niet luisterd. Bijv, naar de gang ofzo. Doe dit dan nu ook als ze toch probeert haar kleding uit te trekken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Uhhh moet heel eerlijk zeggen dat ze niet zon doordrammer is maar als het om dit kleding trucje gaat houd ze echt vol! Tja denk dat het wel koud genoeg is om flink verkouden van te worden. Vaak onderhandel ik! Dus dan mag ze uit verschillende setjes kiezen, vind ik prima, madam heeft zo haar eigen keuzes en dat vind ik eigenlijk wel goed, maar als ze dan een jurk aantrekt ligt haar mayo binnen 3 minuten op de grond en kan echt de hele dag doorgaan, aan-uit, aan-uit! bbrrr! Dus denk dat ik d’r idd maar op d’r kamer ga zetten als ze niet luistert. Dus of kleding aan of naar d’r kamertje! pffff!

Ik chanteer ook heel wat af, haha. Ik moet wel zeggen dat kinderen het niet snel koud hebben. Ik vraag het regelmatig aan Jente, want die loopt ook graag met zo min mogelijk kleren naar buiten, maar als ze het echt koud zegt zegt ze het gelijk en komt ze wat aantrekken. Ik denk ook maar, verkouden word je van iemand die verkouden is, niet van de wind.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers