Hoi,
Mijn dochtertje Lisa is 3.5 maand en ze ligt ingebakerd vanaf haar geboorte. Ze slaapt heel makkelijk in, maar het probleem is, is dat ze na (bijna exact een uur) weer huilend wakker wordt. Met een speentje/muziekje/wandelen, even laten huilen etc probeer ik het te rekken tot de volgende voeding, ik laat haar het liefst in bed liggen omdat ik heel graag vasthoudt aan de regelmaat (wakker en uit bed = voeden). Lisa is ongeveer een uur a anderhalf uur wakker na de voeding en drinkt elke 3.5 a 4 uur (5 flessen). Dit houdt in dat ze ongeveer een uur als een roos slaapt, en ik dan 1.5 a 2 uur tot de volgende voeding bezig ben met muziekje/speentje etc. 's avonds en 's nachts slaapt ze overigens als een blok (dus eigelijk niks te klagen en sinds kort dan ook zonder inbakerdoeken. Langer wakker houden na een voeding gaat meestal niet, ze is dan zo moe dat ze echt moet slapen. Als ze echt overstuur raakt na huilend wakker te zijn geworden (na ongeveer een uur slapen) en begint te gillen, haal ik haar er wel 'ns uit en leg haar in de box tot ze weer moe is, dan weer naar bed, dat werkt ook wel 'ns. Alle tips zijn VAN HARTE welkom!!! Dank alvast!