Kort slaapje

Hallo allmaal

lieke wordt om 16.30 moe, en gaat dus dan naar bed. na een half uurtje is ze al weer wakker, en ook echt wakker. Nu vindt ik dat niet zo’n probleem, maar ze is dan om 19.00uur al weer moe. Is dit niet te vroeg? Want eerst was ze altijd tot 20.00uur wakker maar dan sliep ze ook een van 16.30 tot 18.00uur.
Lijkt wel of ze haar ritme aan het veranderen is.

Hoe laat gaan jullie baby’s naar bed savond’s en is 19.00 uur niet te vroeg?

groetjes Gytha

Als ze om 19.00 alweer moe is en ze slaapt lekker de nacht door tot een interessante tijd in de ochtend, prima toch?! Lekker laten gebeuren!

Groetekes, Sje

Ik herken dit van lars.
die slaapt ook, altijd van 3 tot 5 heel onregelmatig soms van 16:00 tot 17:00 maar we hebben wel, een vast schema.
hij gaat altijd dan na ons eten rond half zes in bad een fles en dan heerlijk naar bed hier liggen ze allebei,rond 18:00
En inderdaad het wisseld soms per week, go with the flow

Hoi Gytha,

Zoë’s laatste slaapje is ook al vanaf haar geboorte vaak kort en onvoorspelbaar. Soms moet ik haar om 17.45 wakker maken omdat ik anders in de knoei kom met groente en papfles en dan gaat ze meestal om 20.00 uur naar bed. Maar als ze bij mijn moeder of schoonzus is geweest, slaapt ze vaak niet of maar 45 min. na de fles van 15.00 uur en dan is ze 's avonds doodop. Zo ook vanavond, ze ligt nu al 20 min. in bed dus dan gaat ze gewoon vroeger.
Volg gewoon lekker Lieke haar ritme dan komt het vast wel goed.

Groetjes,
Inge

Tom slaapt rond die tijd ook slecher en ligt er dan ook al vroeg in. Maar je hebt toch wel de fles van 23.00 nog?

ja lieke krijgt de fles om 23.00uur nog en slaapt savond’s en snacht’s goed en moet haar smorgen’s wakker maken.
verder heeft ze ook een goed ritme. alleen dat 3de slaapje niet.
Maar ga maar gewoon met haar ritme mee ze heeft in dat 3de slaapje niet zoveel slaap nodig maximaal een uurtje.
En haar ophouden werkt toch niet want moe is moe en dan wil ze slapen.

bedankt voor jullie reacties!!!

groetjes Gytha