Ik noem bo meestal schattepetat. ik zeg dan tgen hem, wie is mama’s schattepetat?? En dan zegt hij : BO!! hahahahahaha
En ik zeg ook vaak schatje of ventje, of lieve schat. KLeine (achternaam) of Bo mannnnn!!! hahahahahahaEigenlijk wel veel met schat.
Is op zich wel grappig, want voordat ik bo had, kwam ik wel eens in de winkel moeders tegen die tegen hun kinderen schat ofzo zeiden, en ik dacht telkens, doe is normaal, het kind heeft een naam!!! Noem je kind bij je naam!! dat is wat ik toen dacht. Ze zeiden dan: schatje , leg dat eens terug ofzo.
En nu ik zelf moeder ben , doe ik het zelf ook!! hahahahahha, kan er niks aan doen, maar ik doe het gewoon zelf ook, omdat ik het zo gewend ben thuis om hem zo vaak zo te noemen!! Ik denk er in de winkel niet eens bij na, en laatst viel het mij eens op dat ik dit dus deed, en toen dacht ik, oh wat erg!!! erder dacht ik altijd , doe is normaal, en nu doe ik hetzelf ook!!! Hahahahahaha,
Oh en als bo iets doet wta niet mag, en hij doet het nog een keer, dan zeg ik Bo (achternaam), wil jij eens even luisteren naar mama!!
liefs woezel