Ik kan wel JANKEN!
Ik en de vader van mijn zoontje hebben allebei wel eens koortslip en ik ben altijd super voorzichtig geweest maar, ik denk dat mijn zoontje nu toch een koortslip heeft.
Het ziet er in ieder geval precies zo uit als bij ons
Ik voel me zo schuldig en vind het zo erg voor mijn zoontje.
Hij lijkt er niks van te merken (zit precies in zijn mondhoek)
Maar het idee dat hij er de rest van zijn leven last van gaan blijven houden vind ik zo erg.
Ook maak ik me zorgen aangezien hij pas 3 is en ik hem niet kan vertellen dat hij er vanaf moet blijven. Dat vergeet hij direct!
En op deze leeftijd zitten ze nog zo vaak met de vingers in de mond en dan vervolgens in de rest van het gezicht.
Wat moet ik doen???
De huisarts zegt dat ik het vet moet houden maar zelfs dat is bijna niet te doen. mijn zoontje is hartstikke verkouden en wrijft steeds met zijn mouw over zijn neus. Maar veegt dat natuurlijk ook over zijn mond. weg vet!
En, juist als ik er van alles op ga smeren gaat hij eraan zitten!
Bah! Wat vindt ik dit erg. Zit hier met tranen in mijn ogen.
Arm manneke!
Op het kinderdagverblijf vroeg ik of ze wel eens vaker kindjes zien met koortslip. Ze zei dat ze het ooit 1 keer eerder had gezien. Daar word ik alleen nog maar verdrietiger van. Niet dat ik wil dat andere kindjes dit ook hebben natuurlijk maar ik voel me dan nog schuldiger dat mijn kindje het wel heeft.
ILoveMyBoy