Koorts

Hoi allemaal,

Ik wil iets met jullie delen en vragen of jullie weten wat ik er mee moet?
Mijn zoontje is net 1 jaar maar heeft heel vaak koorts, hij heeft dat al van af 4 maandan, maar het lijkt wel of dat het steeds erger wordt de tussenpozen worden steeds korter. Nu heeft hij het weer en de laatste keer was 1 week geleden.
Soms heeft hij wel een verkoudheid maar soms ook helemaal niets.
ik ben al eens bij de huisarts geweest, maar die zegt dat er niets aan de hand is!!
Ik vind het toch heel vreemd, als hij het heeft wil hij meestal niks alleen maar slapen eten is een ramp en drinken gaat met moeite.
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

groetjes mies

Wgvanloon

Hoi,

Wat versta jij onder koorts? Normaal voor een baby is als het schommelt tussen de 36,5 en 37,5 graden Celsius. Tot 38 graden is verhoging en bij meer dan 38 graden is het koorts is mij verteld. Het is wel normaal bij die kleintjes dat de lichaamstemperatuur heel snel kan stijgen en weer kan dalen.

Is je zoontje druk met tandjes krijgen, dat hij daardoor verhoging heeft? Daardoor is eten en drinken ook niet altijd een even groot succes. Van tandjes kunnen ze geen koorts krijgen, alleen verhoging.

Als je het toch niet vertrouwt, misschien even de huisarts de urine laten onderzoeken ofzo. Misschien heeft 'ie wel een urineweginfectie. Of is dat al gebeurd?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Laat zijn urine eens checken. Kan goed dat-ie een urineweginfectie heeft die maar niet vanzelf weg gaat. Dan moet-ie antibiotica hebben.

Groetekes, Sje

Bij tandjes kunnen ze wel degelijk koorts hebben madelon zat altijd tegen de 40 graden aan en dan stond er de volgende dag een tandje door.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker