Ik ga op jouw gezondheid en die van Lieke en de nieuwe kleine mop nu een lekker portje inschenken! Ik lees hier morgen wel wat de huisarts gezegd heeft.
Tot later!
Groetekes, Sje
Ik ga op jouw gezondheid en die van Lieke en de nieuwe kleine mop nu een lekker portje inschenken! Ik lees hier morgen wel wat de huisarts gezegd heeft.
Tot later!
Groetekes, Sje
Hoi Sje,
En jawel hoor! heb vanmorgen ha gebeld en het is echt de zesde ziekte!
het is besmettelijk voor kindjes vanaf 4 maanden tot 3 jaar. de ass had het even voor me opgezocht. de uitslag blijft mogelijk 3 dagen na de koorts.
Dus ik kan gewoon gerust bevallen, het is niet besmettelijk voor pasgeborenen en zwangeren.
Ze begint op te knappen alleen eet ze nog niks.
drinkt wel goed. en is af en toe nog erg hangerig
Volgens ha komt eetlust wel weer terug.
Dus dokter Sje je had echt gelijk! Bedankt
Ben nu erg gerustgesteld
groetjes Gytha
Ah tof dat de nieuwe kleine mop geen kans op besmetting heeft. En inderdaad die uitslag is met een dag of 3-4 weg. Komt allemaal goed!
Nou, mochten er nog consulten nodig zijn bij dokter Sje, dan hoor ik het wel he?! Doe ik overigens alleen hier voor de kleine moppen he?! Niet dat je man mij op een gegeven moment gaat mailen over vage klachten. Haha!
Groetekes, Sje
wahahah de vk zei van de week het kindje ligt er helemaal klaar voor!
Ik zei ja ik ook al 14 dagen whahaha
Hoop wel dat ik snel even niet te vinden ben op ikkeben! haha
groetjes Gytha
nou sje,
en jawel de uitslag is al bijna verdwenen. vanmorgen en vanmiddag weer wat gegeten vannavond een klein beetje maar ben tevreden.
Ze krijgt nu ook weer ontzettende streken dus duidelijk dat ze opknapt nu!
Lekkere driftbuien en gooien/smijten
Nu mag de bavalling echt beginnen!
groetjes gytha
Goed bezig die kleine meid! En de stress dat ze alweer baldadig aan het worden is, is voor jou goed voor het op gang brengen van de weeën. Hahaha!
Groetekes, Sje
wahahah vandaag al meerder malen op de gang gestaan.
maar ook een goed teken dat ze weer opknapt.
echte meiden he haha
stuur nog maar wat hierheen zodat ik hopelijk vannacht lig te puffen
groetjes gytha
afgelopen donderdag ging het weer beter en at ze weer wat. Ik dacht he ze knapt op!
Sinds gisteren snot vekouden weer geen eetlust, sneller moe, hangerig.Zijn ze na zo’n zesde ziekte ook sneller vatbaar voor verkoudheid?
Want lieke is bijna nooit verkouden. Ze heeft vanmiddag geen koorts. Maar alles is Nee en mama zitten.
groetjes Gytha
Kan best hoor dat haar weerstand zo op z’n gat gelegen heeft doordat ze natuurlijk ook veel slechter gegeten heeft, dat ze nu makkelijker een verkoudheid te pakken kon krijgen.
Alle beterschap met de kleine pechvogel!
Groetekes, Sje
ze is weer zo zielig. snottebellen, ze drinkt wel maar dan hebben we ook alles gezegd! ze praat zelfs zielig
groetjes Gytha
zal ik doen dokter!
hoor dat ze wakker is zal eens gaan kijken, bij onze kleine muis.
Mijn moeder zei net ik ben 2 en zeg Nee in dit schuitje zitten we nu ook haha moest zo om die gezegde lachen had ik nog nooit gehoord
groetjes gytha
Nou hier was het “Ik ben nog geen 2 en toch zeg ik Nee!”. Nog veel erger! Haha!
Groetekes, Sje
gytha meis .volgens mijn ga jij morgen bevallen .
o en die arme lieke veel beterschap .
sterkte meiden
groetjes marielle mama van tanja
Hé, Marielle heeft haar glazen bol weer gevonden! Nou Gytha, dat zou wat zijn dat je morgen met Pasen je eigen ei zou leggen! Ik hoop het meid dat Marielle gelijk krijgt en dat je morgen die lieve kleine mop in je armen mag houden!
Groetekes, Sje
oja ik hoop het om mijn ei te mogen leggen met pasen! Hoop dat je goed gekeken hebt in je glazen bol.
Heb het nu echt gehad zeker met een enorme nee fase om me heen en een hangerig kind die niks wil.
Hopelijk morgen weer wat beter maar vandaag wat een rot dag blek!
groetjes Gytha