Koorts , overgeven en logeren

dames ik wil even jullie mening
geval wil dat onze kleine meid gisteren met verhoging van het kdv kwam, nou paracetamolletje en lekker naar bed, vond ze ook prima, goed gegeten flessie nog gehad, om een uur of 22.00 uur werd ze weer wakker, huilen en helemaal bezweet 40.4 graden…en daarna moest ze kotsen, we hebben haar toen nog een paracetamolletje… gegeven, toen heeft ze lekker heel de nacht rustig doorgeslapen om 07.00 uur vanmorgen had ze nog 38.2 nou was ik nog niet helemaal blij mee, nog een pilleke (die mogen om de 6 uur, ik doe ze om de 8 uur zolang ik er niet helemaal blij mee ben, bij haar werkt dat altijd goed! )
toen ze om 10.30 uur wakker werd, behoorlijk vrolijk al babbelend eerst tegen meneer konijn en toen tegen mij … had ze nog 37.9

nu is mijn probleem vanavond hebben we groot feest hierzo en gaat ze bij mijn mama logeren,maar da’s nogal een paniekkip, … en ik ben er niet helemaal gerust op …wel op mijn dochter, want daar gaat het opzich prima mee,maar mijn moeder… pfhhh hebben jullie je kindjes wel eens laten logeren met verhoging bij opa’s en oma’s gebracht, hoe verliep dat ?:
ik vind dat ze nog een beetje flets eruit ziet,maar volgens mij voelt ze zich wel weer redelijk okay …ze heb alleen koude handjes…

Ze heeft gaan last van der oren?? Want hoge koorts en overgeven kan op ooronsteking duiden. Maar dat tezake. Ja ik heb morgan wel eens naar mijn schoonmoeder gebracht met een restje verkoudheid. Ze had niet echt koorts meer en ze voelde zich prima verder. Instructie gegeven van temp opnemen voor ze gaat slapen en indien nodig een pcm. Ging prima verder allemaal en niemand deed moeilijk ook morgan niet

Groetjes,

Michèle

Ook ik heb Noah wel eens met verhoging van de vorige dag… mee gegeven en hij heeft zich prima vermaakt…
Die dag had ook hij al niet zo hele erge verhoging meer.

Liefs, Melanie

hey ladys thanks !
nee last van haar oortjes heeft ze niet ! ze ligt nu lekker op bed, heb netme mama afgebelt, ja ik zeg al vrees niet zo voor die kleine meer voor me moeder hahaha
we hebben nu met de buren geregeld dat ze daar mag blijven slapen, dan is ze dichtbij hebben veel ervaring met kindjes, en hebben ons zo uit bed mocht er wat zijn… heb net ook ff de dokterspost gebelt, die hebben me heel fijn advies gegeven (wat je ookaltijd wel gerust steld… ze heb namelijk eigenlijk nooit wat, dus voor ons is dit ook ff wat nieuws)

dus de kleine blijft nu lekker bij de buurtjes, waar ze graag is, en dan zijn papa en mama toch dichtbij !

Baby geboren

Mooie oplossing inderdaad. En wat zei de ha post?

Groetjes,

Michèle

Dat is een goeie oplossing zo!

Dan is je pukkie rustig en papa en mama kunnen zo lekker ontspannen feesten

Wat zei de huisarts?

Sterkte met de kleine meid en veel plezier vanavond

Groetjes van Sascha en Senne

de huisartenpost zei dat de koorts bij die kleintjes meestal snel de pan uitvliegt… dat het met 41.7 wel alarmfase rood is, en dat ik dan meteen mag komen, veel drinken, het liefst ook eten, maar eten is niet het belangrijkste,
ook alarmrood is vlekkies op haar huid en als ze niet meer goed reageerd, dat ze veel slaapt is niet erg da’s alleen maar goed,maar als ze je niet meer kan volgen met haar ooggies dan ist foute boel…

ze word nu net wakker van haar middag duttie dus we zullen eens kijken hoe het nu is ! volgens mij was me moeder ook wel opgelucht over de oplossing want toen ik melde dat ze 40 graden had, begon ze al meteen ‘je moet naar het ziekenhuis gaan’ (ja dan denk ik om vervolgens te horen dat je haar pcm moet geven)

Baby geboren

nou iedereen heeft het overleeft, wij hebben een leuk feestje gehad, en pippy is vandaag weer koortsvrij, halleluja!!!