dames ik wil even jullie mening
geval wil dat onze kleine meid gisteren met verhoging van het kdv kwam, nou paracetamolletje en lekker naar bed, vond ze ook prima, goed gegeten flessie nog gehad, om een uur of 22.00 uur werd ze weer wakker, huilen en helemaal bezweet 40.4 graden…en daarna moest ze kotsen, we hebben haar toen nog een paracetamolletje… gegeven, toen heeft ze lekker heel de nacht rustig doorgeslapen om 07.00 uur vanmorgen had ze nog 38.2 nou was ik nog niet helemaal blij mee, nog een pilleke (die mogen om de 6 uur, ik doe ze om de 8 uur zolang ik er niet helemaal blij mee ben, bij haar werkt dat altijd goed! )
toen ze om 10.30 uur wakker werd, behoorlijk vrolijk al babbelend eerst tegen meneer konijn en toen tegen mij … had ze nog 37.9
nu is mijn probleem vanavond hebben we groot feest hierzo en gaat ze bij mijn mama logeren,maar da’s nogal een paniekkip, … en ik ben er niet helemaal gerust op …wel op mijn dochter, want daar gaat het opzich prima mee,maar mijn moeder… pfhhh hebben jullie je kindjes wel eens laten logeren met verhoging bij opa’s en oma’s gebracht, hoe verliep dat ?:
ik vind dat ze nog een beetje flets eruit ziet,maar volgens mij voelt ze zich wel weer redelijk okay …ze heb alleen koude handjes…