Koorts na BMR prik

Hoi

Nanik is ziek. Ze heeft sinds gisteren koorts. Rode wangen en hangerig en wil niet slapen. Dit maakt haar dan nog zieker.

Zijn eindelijk 2 hoektandjes door heeft ze dit weer. Het zit mijn kleine meisje niet mee hoor.

Vorige week heeft ze de BMR prik gehad. Zou kunnen dat dit nog een nawerking heeft. Hebben jullie hier ervaring mee??

Bianca

Volgens mij zou dat daar niet meer van moeten zijn, daarbij zijn die prikken verbeterd en worden ze er niet zo gauw ziek meer van. Zeker weten doe ik het echter niet, je kunt hiervoor gewoon even het cb of huisarts bellen als je wat meer zekerheid wilt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja hoor kan heel goed mijn buurmeisje van 9 kreeg hem van de week, snachts goed ziek geweest een pijnlijke armen gelukkig de dag er na niks meer aan de hand…

het kan maar hoeft niet de een reageerd er op een of andere manier meer op dan de ander mischien ook wel te maken hoe het gestel op dat moment is geen idee

gr Tries

Van een BMR-prik kunnen ze o.a. verschijnselen van mazelen krijgen. Van de vernieuwde dktp-prikken krijgen ze als het goed is geen bijverschijnselen meer.

Maar het kan ook puur toeval zijn dat ze die klachten heeft omdat er weer 2 tandjes aan het doorkomen zijn.

Overigens hebben ze van het doorkomen van tanden/kiezen nooit koorts. Hooguit verhoging (dus tot ongeveer 38,5). Als ze echt koorts hebben dan is het niet van de tanden/kiezen, dan is er wat anders aan de hand.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Apr 2008 11:47:41

lars heeft de bmr ook 2 weken geleden gehad, en ook koorts spuitbroeken en rode wangen, ik kreeg ook de mededeling mee ze kunnen er goed ziek van worden, nu gaat het weer veel beter en is hij weer vrolijk.
succes

Klinkt inderdaad het zelfde.

Ze is er echt beroerd van. Zo zielig. Misschien wil ze vanavond lekker bij mij in bed slapen (normaal wil ze dit niet)

we kijken het nog maar even aan dan

Doei en bedankt
Bianca

Hoi,

De nawerking va de BMR prik komt 5-10 dagen na de prik!! Kan hee; goed dus.

Sterkte.

Groet Loes

Ik heb toevallig net een berichtje geplaatst onder "koorts"met eigenlijk de vraag of we Luna wakker moesten maken omdat ze koorts heeft.
Maar bij ons is het vandaag 1 week geleden dat ze de BMR en MENC prikje heeft gehad, en ook bij ons zeiden ze dat de verschijnselen na 1 week optreden…
Ik denk dan ook zeker dat het van de prikjes is.
van de eerste 3 prikjes is ze nooit ziek geweest, en nu heeft ze ook koort.
Ik denk dat we er ffkes doorheen moeten.

Suc6

Groetjes van Aloys

Ja dat is ook zo.
Ze is er goed ziek van geweest. Zeker 4 dagen hoge koorts en helemaal uit haar doen. Hangerig en niet meer willen slapen> we zijn nu een week verder en ze is weer bijna haar zelf.
Nog wel een beetje pieperig maar er komen ook weer kiesjes aan.

Ze loopt wel los ineens. Dat is wel heel leuk om te zien.

Sterkte ermee hoor

Bianca