Koorts en ontsteking

Ja hoor, de slechte maanden zijn weeg begonnen!
Vorige week had ons ventje al steeds wat koorts, overdag ging het wel maar de nachten waren uiteraard drama!
Na een paar hele goeie nachten, en 2 ochtenden heel flink uitslapen dacht ik dat het wel klaar zou zijn, maar helaas!
Gister al niet zo fit op bed gegaan, en tegen 11 uur 39+ graden koorts!
Niet in eigen bed willen slapen, dus wederom een nachtje bij ons in het campingbedje!
Nou riep hij gisteravond steeds auw auw auw, dus dat hem iets zeer deed, was me wel duidelijk! Maar zijn het de oren? Zijn keeltje, zeg het maar!
Nu heb ik de dokter gebeld, en vanmiddag kunnen we langs komen, dus hij zal zeker alles even nakijken!
Vanmorgen nog even de nagels van de kinderen geknipt, en zijn blauwe nageltje, waar volgens mij verder niks mee aan de hand was, zit dus bijna helemaal los! Alleen op het achterste stukje tegen zijn nagelriempje zit het nog vast! De blauwe kleur is overgegaan is bruin/ zwart!
Zou hier dan een ontsteking onder kunnen zitten? Dat ie daar gewoon al een paar dagen last van heeft, dat dat wat sluimert?

Het zal in ieder geval goed zijn om aan te kaarten, en te horen wat we met dat nageltje moeten. Vind het maar eng zo’n bijna los ding!

Manderijn

Ieh lijkt mij ook akelig zo’n las nageltje.

Beterschap et het mannetje!!

Liefs Michelle

Het ettert inmiddels ook… dus denk wel dat het de bron van de koorts moet zijn! Maar afwachten wat ze er mee doen!

Manderijn

Bah, dat klinkt heel naar…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Helaas is het een oorontsteking, een keelontsteking, en dus een ontsteking onder dat nageltje!
Inmiddels een biotexbadje gehad, en de vieze kleur trekt al wat weg. Ook een kuurtje mee gekregen, dus hoop ik dat het snel opknapt.
Het nageltje zal binnenkort eens afvallen… Brr… eng!

Manderijn

Goh, hij heeft het flink te pakken zeg. Beterschap!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ach arm mannetje, hopelijk gaar de kuur snel werken!

Liefs Michelle