Koorts bij buikvirus

Hallo,

Misschien kan iemand mij antwoord geven op de volgende vraag. Mijn zoontje van 10 maanden heeft een koortstuip en een buikvirus gehad, deze ging gepaard met temperatuur van (37,5 / 39 ) graden. Nu is mijn zoontje thuis en heeft een temperatuur van 35,9. Consultatiebureau gebeld en die geeft aan dat het normaal is. Maar heeft iemand dit misschien meegmaakt en kan zijn ervaringen met mij delen.

groetjes Gabriëlle

ik heb daar geen ervaring mee ,maar 35.9 lijkt me wat erg weinig
is die nog steeds ziek ,/en hoe oud is hij
zou hem toch een extra dekentje geven ,ofwel een kruikje lijkt me echt weinig
o sorrie is tien maanden
ik temp mijn zoontje ook wel eens gewoon om te kijken ,hij heeft na de geboorte wat moeite gehad met temp vast houden ,maar nooit zit hij onder de 36,5

Gewijzigd door - anouknelissen op 02 Oct 2007 21:37:43

Hoi,

Ik ben bij de dokter geweest en die heeft aangegeven dat een lage temperatuur niet uitmaakt qua ziektebeeld. Hij zou het koud hebben. Deken kruik slaapzak lekker aangekleed maar z’n temp is nog steeds niet hoger dan 36.4. Maar we houden hem goed in de gaten ieder dag contact met de dokter.

36.4 is wel een goede temp hoor
niks mee ,delano zit \elden rond de 37 ,
fijn edat de huisarts alles goed in de gaten houd ,geeft jezelf ook wel wat meer zekerheid he ,

Zodra hij beter is, temperatuur hem dan nog maar eens. Sommige mensen hebben een beetje een lagere temperatuur dan de 37 graden. Het kan ook aan je thermometer liggen, zo`n oorthermometer geeft ook soms een wat lagere temperatuur aan. Daarom meet van elk eens de temp als ze gezond zijn, dan weet je de volgende keer hoe je thermometer werkt en of je kleintje niet gewoon een lagere temperatuur uit zichzelf heeft.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!