Kontje wiebelen

Hihi, sinds een paar dagen trekt Danique als ze op haar buik ligt haar beentjes onder haar lijf. Dan staat ze dus op handen en knieën. Daarna gaat ze heen en weer bewegen net alsof ze wil gaan kruipen, en haar knietjes schuiven dan vaak naar voren. Maar ze heeft nog niet door dat die handjes dan ook mee moeten! Wel een heel grappig gezicht…

Oh das lief, Dat deed morgan ook en dan viel ze op een gegeven moment op der gezicht omdat der knieen der handen inhaalden

Groetjes,

Michèle

Hihi, dat zal hier ook nog wel gebeuren dan… Ze deed het van de week voor het eerst in het badje, en een lol dat ze had! Lekker spetteren met dit weer.

Ze kan we zitten toch?? Dat kan morgan weer niet

Groetjes,

Michèle

heb ik dan echt zo’n snelle man??? die gaat zitten en kruipt en staat en gaat nu zijwaartslopen als hij ergens staat pfffffffffff. dylano deed ook wiebelen met zijn kontje maar deed deed en doet het af en toe nog op handen en voeten.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

hij is er zeker niet laat me haha
volgens mij gaat lindsey echt een kontenschuivertje worden, ze is nu al continu rondjes aan het draaien als ze op de grond zit en een lol wat ze dan heeft. op d’r buikje vind ze t nu wel een stuk leuker maar voor de rest snapt ze er nog niks van hahaha ach ik ben allang blij, ik hoef er nog niet achteraan te rennen

Mamadanique: Wat ontzettend leuk zeg, dat lijkt me echt een komisch gezicht! haha

liefs,
Rinske

In inderdaad wel vermoeiende Rinske zeker als Nee een spelletje gaat worden

Groetjes,

Michèle

kan me heel goed voorstellen, dus ik geniet dan ook nog volop van deze periode. nou moet ik wel zeggen dat wanneer ze hier in d’r loopstoeltje zit ze ook precies de twee dingen wil hebben waar ze dus niet aan mag zitten. maargoed voor mij is het dan heel makkelijk, ik haal ze uit de stoel en zet ze op de grond haha.

liefs,
Rinske

Morgan heeft geen loopstoel maar ze kruipt wel heel snel

Groetjes,

Michèle

precies daarom ben ik dus blij dat t nog niet zover is haha, zodra ik ze op de grond zet komt ze practisch geen kant op. nou ja ze draait dus rondjes op d’r kontje of op d’r buikje maar dat gaat nou niet echt snel hahaha

liefs,
Rinske

Kleine breakdancer

Groetjes,

Michèle

bijna wel ja

liefs,
Rinske

En ze zijn zo schattig. Wordt ze trouwens ook driftig?? Morgan kan helemaal uit der dak gaan als het niet lukt.

Groetjes,

Michèle

mwah beetje maar haha, iedereen zegt altijd dat ze zo vreselijk rustig en lief is. en dan zeg ik ‘moet je ze thuis is zien!!’ ze kan echt vreselijk boos kijken en de geluiden die er dan uit komen hahahaha. ik noem ze hier de kleine hulk (het is dat ze niet groen wordt ) maar voor de rest…

liefs,
Rinske

Ha ha ha heel herkenbaar ja. Een rood hulkje. Morgan doet het op het kdv trouwens ook hoor dus ze weten wat ik bedoel.

Groetjes,

Michèle

indd een heel leuk spelletje dat nee pffffffffff

Liefs Michelle

Ach ik had gister op het kdv de klacht dat als zij speelgoed wil dat een ander kindje heeft ze het kindje omduwt en er dan snel met het speelgoed vandoor gaat , maar als het van haar afgepakt wordt gaat ze hard brullen. Dus ik heb al gezegd ze mag niet duwen en haren trekken en als ze brult pech. Ze kan van zich afbijten, maar ze hoeft niet betuttelt te worden. Ze gedraagd zich als diva, maar ze hoeft niet zo behandeld te worden.

Groetjes,

Michèle

owwwww dat wordt er eentje Michèle daar ga jij groene sneeuw mee zien

Liefs Michelle

Ik weet het michelle, maar ze heeft het niet van een vreemde dus mamma kent alle truukjes al

Groetjes,

Michèle

kijk nu komt de aap uit de mouw

Liefs Michelle