Koninginnedag


#1

En, hebben jullie allemaal een goeie dag gehad?
Nog leuke dingen gedaan?

Liefs, Esther

Lilypie Second Birthday tickers


#2

Heerlijke dag!!
Vrijmarkt(je) over geweest, leuk speelgoed op de kop getikt! Vanmiddag de verjaardag van de dochter van mijn vriendin gevierd! Heerlijk buiten, veel kinderen, altijd goed!

En jij, Marmer?

Groetjes Manderijn.


#3

Jij?

Vanmorgen hebben we een eind gefietst door de weilanden, Erik op z’n ‘trappersfiets’ zonder zijwieltjes. Trots!

Daarna zijn we naar het feest in een naburige stad geweest. Hoogtepunt waren 50 brandweerwagens, onder andere uit Amerika. Supergaaf vond Erik dat. Hij mocht in zo’n grote uit Amerika zitten en vond dat leuk, maar ook spannend. En vanmiddag heeft hij lekker buiten gespeeld met alle kindjes hier uit de straat, dat vindt 'ie ook helemaal geweldig.

Kortom: heerlijke dag!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Was inderdaad geweldig weer vandaag! Wij gingen naar de koningin kijken hier in V.daal! Zaten gisteravond mijn mijn zusje en zwager te bedenken wat we zouden gaan doen en hadden eigenlijk geen zin om al vroeg langs die route te gaan staan. Maar, we gingen wel en uiteindelijk stonden we er om 10.00u al en ze kwam om 12.15 dus dat was wel even wachten, maar we hebben dr gezien, das dan wel weer leuk. Verder hier ook nog wat kraapjes en kleedjes langs gegaan, maar niks gekocht, waren niet hele leuke dingen meer.
Waah die brandweerwagens, vet stoer

Lilypie Second Birthday tickers


#5

Wij hebben lekker rustig aan gedaan, zijn hier ook naar de rommelmarkt geweest.
Er stond echt nog onwijs veel leuk speelgoed en andere spullen. Maar alleen een puzzel van Cars gekocht en een klein Cars-racebaantje.
Daarna nog spelletjes gedaan op het veld hier en toen smeekte Seth om lekker naar bed te mogen.
Na een lekker uurtje slapen was hij weer helemaal de man. Toen hebben we even een bakkie gedaan bij mijn ouders. Mijn moeder had het grote vliegtuig van duplo op de kop getikt voor 3 euro, dus dat was super gaaf!
Hebben ook in het dorp naast Rotterdam nog even een biertje gedaan op het plein en daarna lekker bij mijn ouders gegeten.
Hmm… heerlijk dagje!

@Mriek: Gaaf, die brandweer auto’s!!
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers


#6

Wij hebben een ontzettend gezellige dag gehad.
"s morgens was hier in het dorp de traditionele aubade. Eerst een aantal liederen gezongen en er was voor de kinderen een ballonnenwedstrijd. De kinderen kregen ook allemaal een sinaasappel en een bros.
"s middags zijn we naar de verjaardag van mijn zwager geweest en daar konden we heerlijk in het zonnetje zitten.
"s avonds was er een lampionnenoptocht die heb ik samen met Rens gelopen.
De afspraak was dat hij mee mocht doen als hij 's middags even ging slapen. Meestal trapt hij daar niet in maar ik had gezegd dat het alleen mocht als hij geslapen had en daar trapte hij wonder boven wonder in.
De optocht duurde van 20.30 tot 21.30. Ik had de buggy mee maar dat was helemaal niet nodig hij heeft het hele eind gelopen.
Volgens Rens was het nog niet genoeg, hij wou nog een rondje.
Ben benieuwd hoe hij morgen is want hij lag er pas om 22.00 uur in.
Hopelijk slaapt hij uit.
@Mriek gaaf die brandweerauto’s Dat had Rens ook heel leuk gevonden. Die loopt dag en nacht in z’n brandweerpak.

Groetjes Ramona


#7

@mriek

Stoer trouwens van Erik dat hij al zo goed kan fietsen op zijn trapperfiets.
Rens gaat nu ook goed. Een paar weken terug kon hij het al maar hij was toen zo hard gevallen dat hij niet meer wilde.
Nu 2 dagen flink bezig geweest en nu kan hij al een aardig blokje om. Alleen remmen en starten gaat nog niet zo super. maar ff flink oefenen deze week


#8

Zondag avond eerst lekker met vrienden uit eten geweest in
Utrecht en daar de nacht gevierd en rond half 3 bij een vriend op de bank gaan slapen. De kids lekker bij opa en oma. 's ochtends om 6.30 naar huis om rond 8 uur met mijn ouders en kid naar Nijmegen over de vrijmarkt te gaan lopen (in zeer brakke toestand ). En 's middags in ons eigen dorp naar de rommelmarkt en een ijsje eten.

Ouderwets gezellig


#9

's morgens heerlijk over de rommelmarkt bij de kerk, kinderen hadden beide wat geld gekregen om iets te kopen. Later in de middags naar jet centrun, daar ook rommelmarkt, muziek, springkussen, clown ed. Daarna heerlijk patatjes eten en de kinderen uitgeput maar voldaan op bed. Ze hebben echt genoten. En wij ook natuurlijk.



#10

a leuk allemaal gezellige dingen!

Lilypie Second Birthday tickers


#11

Wij hebben een lekker dagje gehad. S’ochtends lekker het centrum in. over de rommelmarkt gelopen. S’middags lekker in de tuin gezeten en Tim met de buurtkinderen gespeeld. S’avonds lekker bbq met de buren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#12

's morgens heerlijk over de rommelmarkt bij de kerk, kinderen hadden beide wat geld gekregen om iets te kopen. Later in de middags naar jet centrun, daar ook rommelmarkt, muziek, springkussen, clown ed. Daarna heerlijk patatjes eten en de kinderen uitgeput maar voldaan op bed. Ze hebben echt genoten. En wij ook natuurlijk.



#13

Wat goed van Rens! Trots ben je dan, hè?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#14

Ja idd heel trots. toch weer een mijlpaal he? Nou ben ik alleen bang dat zijn fiets heel snel te klein zal zijn. Hij heeft een 12 inch. volgens mij zou 16 inch ook al prima kunnen. Was eigenlijk de planning voor zijn verjaardag. Hoop dat hij dat nog redt

Groetjes Ramona


#15

Erik heeft ook al een 16 inch. Hij is nu rond de 1.10 meter en kan er prima op fietsen. Wanneer is Rens jarig?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#16

Rens is pas in december jarig dus dat duurt nog wel even. Overigens kan hij er wel gewoon goed op fietsen maar de wielmaat is te klein om bv met ons mee te fietsen. Hoeft ook nog niet hij moet eerst fatsoenlijk kunnen remmen. Maar goed als het echt niet meer gaat dan krijgt hij wel eerder een andere.

Groetjes Ramona


#17

Wij zijn dagje naar papegaaienpark geweest … Super leuk / gezellig. Er was onverwachts nog een roofvogelshow en de kinderen konden zelf de papegaaien eten geven… Echt heel leuk!

's Middags wilde Jurian toch wel even op zijn versierde fiets fietsen en hebben we lekker buiten gegeten met vrienden…


#18

Wij zijn over de koninginnemarkt gegaan, was echt groots met spelletjes, draaimolens en lekker eten en drinken enzo. rico had het de hele dag zonder wagen uitgehouden was wel erg trots op hem! s’avonds naar de speeltuin geweest en lekker bij mn moedertje in de tuin gezeten.
dag erna terrasje gepakt met een vriendin.