Koninginnedag

Het is weer bijna koninginnedag. Wij gingen dan altijd de stad in, lekker rondsnuffelen op de vrijmarkt. Het is dan ongelovelijk druk en overal klinkt harde muziek, en nou vraag ik me af of ik Joey wel kan meenemen in die drukte…? Hoe doen jullie dat? En worden die kleintjes niet helenmaal gek in die drukte met dat lawaai? Een gezellige middag is leuk, maar als daar een dramatische nacht tegenover staat… dat natuurlijk liever niet. Ieder kind is natuurlijk anders, maar ben toch even benieuwd hoe dat bij jullie kindjes is… iemand ervaring?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wij gaan elk jaar ook even de markt over, beetje stanaard gewoonte geworden hahaha…je weet maar nooit wat je voor weinig geld tegen komt
Mare…toen Ruben nog in de wandelwagen lag gingen we een ochtend of middag, en hij sliep gewoon door alle drukte heen.
Het jaar daarop zat hij in de buggy, en heeft zijn ogen uitgekeken, maar ook toen een ochtend geweest, Hij zat toen nog met zijn middag slaapje en wou niet in de buggy slapen.
Vorige jaar is hij voor het eerst lopend mee geweest, bijna een hele dag, en heeft die nacht echt heerlijk geslapen, zelfs wij konden de volgende morgen heerlijk uitslapen.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??