Koninginnedag

Wat gaan jullie doen zaterdag, 30 april? Zijn er leuke dingen te doen bij jullie in de buurt?

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

teveel nikki… weet niet meer wat ik moet kiezen

groetjes Kim, mama van

en

Wij gaan hier in Ambacht even langs de kraampjes lopen en daarna in Ridderkerk even langs de muziektent.

Voor Lisa heb ik een rood/wit/blauw/oranje-jurkje gekocht dus die loopt al lekker voor gek.

's Avonds lekker onderuit op de bank, want ja zondag moeten we weer fit zijn

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik weet het nog niet precies eigenlijk.
Peter komt die ochtend uit zijn nachtdienst en moet er 's avonds ook weer in…
Dus die gaat eerst ff slapen natuurlijk.
Maar hier vlakbij, bij de Albert Heijn, schijnen ze die dag een springkussen te hebben.
Dus daar ga ik 's ochtends zowiezo even heen met Steef.
's Middags gaan we dan waarschijnlijk even hier in Lelystad door de stad lopen (rommelmarkt etc.)
Ik doe Steef zijn oranje shirt aan

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Geen flauw idee nog eigenlijk. Hier in het dorp kunnen de kinderen de fietsen versieren en dan in een tocht meelopen en er is een skelterrace. Verder zijn er in de buurt allemaal markten natuurlijk. We zien wel lekker of we er zin in hebben, hihihi anders gaan we lekker in de tuin klooien of zo.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

hihihihih die jolanda je gunt je dochter ook wat .hier met de buurtvereniging hebben de kinderen ook fietsenversieren ,en daarna door die buurt fietsen, met muziek voor op .en dan kunnen ze spelletjes doen .en voor de ouders, tombola en speelt er muziek.en verder in de buurt is er rommelmarkten.

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 28 Apr 2005 09:11:07

Wij gaan naar de vrijmarkt hier
En dan lekker buiten in de tuin zitten
Het word goed weer

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Er is hier altijd een heel programa, dus we zullen de heledag in de weer zijn van balonnen oplaten, vrijmarkt, kermis, stunts, kindederboerderij, enz enz later op de avond vuurwerk… nu nog hopen dat ik dan beter ben…

Tries

he triesje loop je nu nog te kwakkelen! we willen je wel zien hoor Zondag!

groetjes Kim, mama van

en

quote:
hihihihih die jolanda je gunt je dochter ook wat

Och dat jurkje is nog beschaafd hoor, je moet haar soms eens zien in haar prinsessen/elfjes/ballet-outfit. Dat houdt in; een tutu, toverstaf, vleugeltjes en dan het liefst over haar paarse kaftan aan die ze van mijn zwager en schoonzus heeft gekregen!

In de winter ging daar een winterjas over als we naar buiten gingen maar in de zomer zal ze wel zonder jas naar buiten willen.
Arme mamma!
hihihi.

weet niet wat we gaan doen,leg aan dylan die leg ziek op de bank nu hoge koorts en buikkrampen…

maar denk anders niet veel kaitlyn moet fit zijn voor zondag natuurlijk , maar we zien wel hoe het verloopt allemaal

Ik heb ook nog geen flauw benul of we wat gaan doen met koninginnedag… In ieder geval niet de binnenstad in want dat is veel te druk!!

Wat jullie schrijven heb ik dus ook; er is zoveel en je weet dat het overal zo druk zal zijn (zeker met mooi weer), dat je het eigenlijk niet meer weet en waarschijnlijk schadalig vroeg met een wijntje in de tuin belandt. Als ik denk aan die duwende mensenmassa, dan hoeft het eigenlijk niet meer voor mij…

Eigenlijk wil ik volgend jaar hier op het plein (we wonen aan een woonerf) een vrijmarkt houden waarvan het geld naar een goed doel gaat. Is ook weer zo’n organisatie waar ik eigenlijk geen tijd voor heb. Kijken of ik iemand anders zo gek kan krijgen

Dat fietsenversieren klinkt trouwens erg leuk! Had ik nog niet eerder gehoord. Dat idee nemen we ook mee naar volgend jaar.

Jolanda; is dat jurkje van de HEMA?

Groeten,
Nikki (bag lady)

quote:
Jolanda; is dat jurkje van de HEMA?

Ja, heb jij 'm ook?
Hij is wel een beetje groot maar op zich gaat het wel.

Ik ben er ook echt bij meiden! hoe weet ik nog niet maar ik ben er!

moet nu naar de tantarts kan niet praten en eten van de pijn! kon eerst morgen pas komen, maar gezegt dat ik nu wil komen!

grrrrr echt weer wat voor mij gezeik altijd

sorry

Tries

Nee, ik heb het jurkje niet, maar heb er mee in mijn handen gestaan voor Kika. Heb nu een beetje spijt dat ik het niet gedaan heb en toen zag ik dat jij het erover had. Toeval bestaat niet. Erg leuk jurkje!

Groeten,
Nikki (bag lady)

Wij gaan in ieder geval fiets versieren en voor de rest moeten we nog ff zien.
Wilde eigenlijk wel ergens gaan eten, was eigenlijk de planning voor vandaag.
Maar kon helaas geen vrij krijgen. We zijn vandaag nl 10 jaar getrouwd (hoe hou ik het vol!)

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Hey, gefeliciteerd met jullie 10-jarig huwelijk!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Dank u, Dank u

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday