Komt een vrouw bij de dokter

Hoi hoi,

ik ben (nog) niet geweest en denk dat dat voor mij ook niet zo’n goed idee is… ik huil (mede door de depressie natuurlijk) sowieso al heel snel bij het woord kanker (ook omdat ik zelf kanker heb gehad) en iemand zien die het heeft is momenteel helemaal uit den boze… ik denk dat ik hem wel kijk als ie op tv komt… kan ik lekker in mijn uppie de emokoe uithangen

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Oh Von, dat wist ik niet. Wat akelig voor je zeg. Ik kan me voorstellen dat zo’n film dan te heftig is. Er liep op een gegeven moment ook een stel weg, ik denk dat de film voor hen ook te dichtbij kwam? Het is ook echt een heftige film, dus áls je 'm wilt zien, zou ik gewoon thuis gaan snotteren!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi hoi,

ja, het is ook al weer een tijdje geleden (Nikki was toen een half jaar toen schildklierkanker ontdekt werd) en ben 4 keer geopereerd in 8 maanden tijd (de laatste keer 2 keer omdat ze “het verkeerde” weggehaald hadden). Maar vervolgens blijf je dus 5 jaar onder controle, geen risico willen nemen ivm zwangerschap, dus was blij dat ik die 5 jaar gepasseerd was en weer zwanger was! Dan krijg je vervolgens in het ene ziekenhuis op je donder omdat je als de wiedeweerga naar het andere ziekenhuis ook moet, omdat je ivm met zwangerschap dus weer wel onder controle moet… ach en als je dat allemaal niet weet, is dat toch weer een domper… tijdens de zwangerschap veel pijn ivm bekkeninstabiliteit (maar gewoon stoer doen en doorgaan met werken tot op het laatst) ik moest na de bevalling van Lisa dan ook 2 dagen extra blijven, omdat haar schildklierfunctie niet helemaal goed was na de bevalling… weer een domper… eenmaal thuis blijkt dat je een huilbaby hebt (ze bleef eigenlijk al huilen vanaf het moment dat ze eruit was), die naderhand KISS blijkt te hebben net als de eerste (er kwamen veel herinneringen boven) en dat resulteert dan in een PND… aangezien ik nu nog steeds aan de anti-depressiva zit, voor mij ff geen emo-film nee … Kan er gelukkig wel goed over praten, maar er kwam veel oud zeer boven toen mijn schoonmoeder pas geleden aan kanker overleed. Ik d8 toen gelijk… ik had ook een man en een kindje achter kunnen laten… drukt je wel weer ff met de neus op de feiten

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie