Hoi!
misschien herkent iemand dit maar ik weet het even niet meer.
Onze dochter van 55 weken oud is sinds 2 dagen totaal omgeslagen. Is ontzettend chagerijnig (wil ik liever niet zeggen over mijn eigen kind, maar het is niet anders…) en wil opeens NIET meer slapen overdag, terwijl ze toch moe is. Ze zit wel veel met haar vingertjes achter in haar mond en ze eet ook niet zoveel als ze normaal doet (vooral het avondeten gaat er zeer slecht in, slechts 5 hapjes). Haar temperatuur is ook wat verhoogd, zo rond de 38graden.
's-nachts slaapt ze (gelukkig!!) wel goed.
Overdag is ze huilerig, drammerig en wil ze niet alleen spelen maar ook niet samen spelen…Dit duurt nu 2 dagen en ik weet dat het nog maar 2 dagen zijn maar toch…ik vind het niet leuk meer !
Herkent iemand dit en gaat het vanzelf over?? Is het een soort fase??
Groetjes!
Komen de kiezen door of is dit een fase?
hoi
het zouden inderdaad kiezen kunnen zijn. mijn zoontje heeft er ook ontzettend last van als er een kies door komt. wat verhoging en niet willen eten en heel sjacho zijn klinkt bekent. is erg vervelend. hele lastige tijd waar je inderdaad door heen moet.
vaak is dit met een weekje wel over.
kwijlt ze ook wat meer dan anders, dan kun je er bijna wel vanuit gaan dat er iets in dat mondje zit te wringen.
heel veel succes, want weet hoe frustrerend het kan zijn, je wordt er zelf ook niet echt vrolijk van.
groetjes jolanda
Ik denk een combi, hadden wij ook met de 55 weken sprong. Van een sprong krijg je geen koorts, dus dat alleen is het niet. Het zou dus ook best eens kunnen dat de kiesjes zitten te werken…Hier heeft dat echt heel lang geduurd voor die serie van 4 door was…niet heel de tijd heftige last hoor…
Succes, ik vond die sprong echt vreselijk, en nu de 17 maanden sprong valt mij best mee!!
Groetjes van Christa
Koorts krijgen ze niet van een sprong, maar verhoging kunnen ze wel krijgen door alle prikkels die ze moeten verwerken. 38 graden is verhoging en geen koorts.
Groetekes, Sje
dank jullie wel voor jullie reacties.
Ik denk toch dat er iets meer aan de hand is dan alleen de sprong.
Vanavond had ze namelijk 39,6 graden koorts! Is dus behoorlijk verhoogd, vanmorgen had ze nog maar 38,1…
Ze is net 3 weken van een anti-biotica kuur af (luchtweginfectie) en nu is ze weer ziek. Ik vind het echt zielig voor haar, ze is best vaak ziek, en ik weet niet goed wat ik daaraan kan doen…
De huisarts zegt, ze is weerstand aan het opbouwen en het ene kindje is nu eenmaal sneller en meer ziek dan het andere… tja, dat kan wel zo zijn maar als het je eigen kindje betreft, is het toch een ander verhaal!
Nou meiden, ik hoop dat het deze keer een virusje is en dat ze na een aantal dagen weer vanzelf opknapt. Iemand overigens een idee hoelang je pcm mag gebruiken??