Kom weer eens kijken!

Hallo lieve mensen, het is al een hele tijd geleden…
Maar vandaag eindelijk!!! Ff een berichtje!
Voor de nieuwere leden, ik ben Sam getrouwd met Ida en vader van Shakir van 2,5 en Fajah van een half jaar!!
INmiddels is er heel wat gebeurd in ons leven, daar kom ik wel weer eens op terug…
Graag tot gauw!!
Mocht je meer van onze ukkies willen weten kijk dan hier http://spaces.msn.com/members/daatjuhinthahouse/

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Hey!!!
Wat leuk zeg!
Welkom terug!
En ook nog een mooie tweede erbij lees ik
Ik ga gauw eens op die site kijken hoor, hoe groot Shakira nu inmiddels is enzo.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Geen idee eigenlijk of wij elkaar al kennen, dus neem ik maar aan van niet. Heb wel een geheugen als een zeef ivm mijn zwangerschap, dus het kan daar ook aan liggen hoor. Voor de zekerheid stel ik me lekker nog effe aan je voor.

Ikke ben Astrid (31 jaar ) woon 13 jaar samen met Daan ( bijna 36 jaar ) en samen hebben we een super toffe dochter van ruim 2 jaar, Evianne. We verwachten nu elk ogenblik een broertje of zusje voor Evianne. Welkom terug op het forum.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

he welkom terug ene nog gefeliciteerd met jullie 2e wondertje

hey wat leuk ,sam en ida dat jullie weer terug zijn.enne nog gefeliciteerd met jullie twee wondertjes er bij ,jee wat is shakira groot geworden ,en wat een mooie bos met haar .ik heb even gauw op de site gekeken erg leuk .

groetjes marielle mama van tanja

Welkom terug op Ikkeben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi Sam, ik kan je me ook niet herinneren, maar misschien was het voor oktober 2004 dat je voor het laatst was.
In ieder geval welkom terug en ik heb je meiden natuurlijk ook even op je website bewondert, leuk stel!

Ik ben zelf 32 jaar, getrouwd, heb 2 jongens van 2 en 4 jaar en verwacht over 5 weken mijn 3e kindje (geslacht nog onbekend).

Gewijzigd door - SeeSeeEm op 05 Jun 2005 21:13:06