Hoi dames,
Moet even kwijt hoor.
Ik heb behoorlijk last van de hooikoorts en astma. En dat is niet pas een weekje maar al een maand aan de gang. Ik heb ook een paar onstekingen gehad die niet hebben bijgedraagd aan het onder controle te krijgen. Nu heb ik weer een ontstekinkje in mijn heup zitten Heb ik wel vaker last van meestal na een week over. Ik was al moe maar kan nu helemaal geen kant meer op. Kan met mijn dochter nergens naartoe. En ze mag van mij zolang ik me niet goed kan bewegen in het zwembadje ze moet wachten tot papa thuis is. Dit geeft een krumpie dochter.
Ook het uitstapje met school zit er volgende week maandag niet in. En daar baal ik alleen niet van ook mijn dochter vind het niet leuk. Vorig jaar konden we ook al niet mee wegens de gezondheidsproblemen van onze dochter en nu zit ik in de lappenmand. We gaan namelijk met alle moeders en kinderen op de fiets naar een park. Ze kan wel bij een opa van een ander kindje achterop en daar ben ik heel dankbaar voor die had het spontaan aangeboden echt heel super. Maar toch het is niet hetzelfde.
ik heb al wat vaker de laatste tijd dingen moeten afzeggen omdat ik me fysiek gewoon niet lekker voel. En dat begint me nu echt op te breken. Ook heb ik al twee feestje moeten afzeggen daar ik weet dat het een sta feest is en om nu als enige te gaan zitten of om een stoel te vragen vind ik ook zowat ik ben al een kat uit de boom kijker en dat bevorderd het dan niet echt.
Goed moest het even kwijt hoor.
Hoop dat jullie met volle teugen van het mooie weer genieten. We hadden dit wel even nodig toch even lekker de zon. Al moet het ook weer niet te warm worden. Maar goed zo gaat dat hier in ons landje heb je mooi weer moet het gelijk extreem warm worden. Maar goed zo hebben we altijd wat te klagen. Toch. Ik denk geniet van het weer nu wie weet was dit alles. Al hoop ik dat van harte niet natuurlijk. geef mij maar weer eens een heerlijke ouderwetse lekkere lange goede zomer met af en toe regen in de nacht net genoeg voor de boeren.
groetjes,
lon106