…helaas. Bij ons op het werk is het op dit moment afschuwelijk druk. Ik maak overuren, werk dagen van 08.45-18.30/20.00 uur en dan moet er thuis ook nog heel veel gebeuren. Dat opruimen en inrichten is het probleem niet. Het werk wél. Doordat ik het zo druk heb, krijg ik last van RSI. Mijn rug en armen branden helemaal en ik merk dat ik minder kracht in mijn handen krijg. Ik heb er jaren geleden al last van gehad, maar als ik het niet al te druk heb en niet op dat toetsenbord blijf rammen, gaat het wel. Het ging eigenlijk wel goed de laatste jaren, maar door de drukte is het weer terug. Ik móet mijn handen echt rustig houden 's avonds, anders lijkt het net alsof iemand met een brandende fakkel langs mijn huid strijkt. Ik red het niet om dan ook nog veel te typen hier, Heel jammer! Maar het wordt over twee weken hopelijk wat minder druk en dan hoop ik minder RSI te hebben. Ik zal de berichtjes allemaal wel lezen, maar heel veel kan ik dus niet reageren. Ik ben niet weg hoor, alleen even minder aanwezig! Is wel moeilijk om niet veel te reageren, maar pijn aan rug en armen is ook niet tof! Misschien lukt het in het weekend wel? Ik moet even kijken hoe het gaat! Dag ladies, hopelijk tot heel gauw!
Groetjes Rainbow, trotse mama