Kom hier even wat minder

…helaas. Bij ons op het werk is het op dit moment afschuwelijk druk. Ik maak overuren, werk dagen van 08.45-18.30/20.00 uur en dan moet er thuis ook nog heel veel gebeuren. Dat opruimen en inrichten is het probleem niet. Het werk wél. Doordat ik het zo druk heb, krijg ik last van RSI. Mijn rug en armen branden helemaal en ik merk dat ik minder kracht in mijn handen krijg. Ik heb er jaren geleden al last van gehad, maar als ik het niet al te druk heb en niet op dat toetsenbord blijf rammen, gaat het wel. Het ging eigenlijk wel goed de laatste jaren, maar door de drukte is het weer terug. Ik móet mijn handen echt rustig houden 's avonds, anders lijkt het net alsof iemand met een brandende fakkel langs mijn huid strijkt. Ik red het niet om dan ook nog veel te typen hier, Heel jammer! Maar het wordt over twee weken hopelijk wat minder druk en dan hoop ik minder RSI te hebben. Ik zal de berichtjes allemaal wel lezen, maar heel veel kan ik dus niet reageren. Ik ben niet weg hoor, alleen even minder aanwezig! Is wel moeilijk om niet veel te reageren, maar pijn aan rug en armen is ook niet tof! Misschien lukt het in het weekend wel? Ik moet even kijken hoe het gaat! Dag ladies, hopelijk tot heel gauw!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Hou je taai meissie! Blijf goed op jezelf passen he?!

Groetekes, Sje

Rustig aan doen hoor. Wij wachten wel.

Liefs

Eerst aan jezelf denken… en dan pas aan ons Veel sterkte met de drukte en probeer jezelf niet voorbij te lopen!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Heyyyy, Veel sterkte, en wel op jezelf blijven passen!!!

We zien je wel weer terug… Succes met je werk, en jullie huis.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Precies wat de rest ook al zegt, als eerste aan jezelf denken. Hoop dat je gauw minder pijn hebt.
Wij lopen indd niet weg

Liefs Michelle

Lilypie Second Birthday tickers

Dat zijn erg lange dagen zeg! RSI, pijnlijk…
Rustig aan doen he

Groetjes Bianca

Denk aan jezelf he meid! Succes met de drukte

Oei … dat doet zeer! Logisch dat je ons even niet kan ondersteunen met je verhaaltjes/tips etc.

Hoop dat je snel weer beetje opknapt en je handen even goed de rust geven… daar zit je nu nl helemaal niet op te wachten toch…

Veel succes en denk aan jezelf/ man en kind(eren)!!

KNUFFEL

He meid wat vervelend, Maar eh jij en je baas weten dat je vanaf 20 weken zwanger niet meer mag overwerken. Dus dat je dan echt maar 8 uur per dag mag werken en zelfs al recht hebt op langer pauze??

Groetjes,

Michèle

Sterkte meis, probeer zo rustig aan te doen als mogelijk. En verdiep je even in wat Michèle zegt, volgens mij heeft ze een goed punt. Ik ken RSI-klachten en da’s zeker niet tof. Wij wachten hier op je!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Niet over je grenzen heen gaan hoor!! Wij blijven rustig wachten.

Komt goed meid! Eerst aan jezelf en je gezin denken, wij komen later wel

Maarre RSI?
wat is dat? wat jij zei klonk ook heel erg naar het corpaal tunnel syndroom

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

RSI is al je veel dezelfde bewegin maakt of in dezefde houding zit en je spieren en zenuwen raken hierdoor beschadigd. In de eerste 2 fases is het nog geneesbaar maar in de 3e en 4e fase kom je er nooit meer vanaf.

Wat jij zegt over dat corpaal tunnelsyndroom zat ik ook aan te denken inge, dat heb ik ook gehad met de zwangerschap en daarna was het weer over.

Groetjes,

Michèle

En ook ik heb het tunnelsyndroom in mijn zwangerschap gehad, en na de bevalling over. Wel alleen in me rechterpols.

Liefs Michelle

Ik heb al 4 jaar carpaaltunnelsyndroom, en ben er afgelopen donderdag eindelijk aan geopereerd! Ik heb er nog wel last van, maar de tintelingen zijn verdwenen! Het was zo iritant, ik had/heb helemaal geen kracht meer in mijn hand, en ook het gevoel was voor de operatie helemaal weer weg! Hopelijk herstel ik snel, en kan ik gauw weer de kindjes verzorgen!

Lilypie First Birthday tickers

@Michele en Michelle: idd ik heb het ook tijdens mijn zwangerschap gehad.
was erg vervelend.
het kan ook in je benen zitten toch?
zou een goeie zijn voor mij om te onderzoeken aangezien mijn benen nog steeds zo gigantisch doof en pijnlijk tegelijkertijd aanvoelen als ik s’avonds in bed lig

@Anouk: hee daar ehb je niks van verteld wel?
mijn moeder is er ook aan geopereerd, aan beide polsen.
rechts is het zo goed als genezen soms nog wel last,
maar links is niet heel veel beter geworden

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Inge

Of je dat ook in je benen kunt hebben weet ik niet.

Liefs Michelle

Nou, ik heb alweer een paar berichtjes getypt. Vandaag niet op de computer gezeten en dan gaat het wel. Maar die drukte moet wel ophouden! Ik heb 5 jaar geleden zoiets bijna een jaar bij de fysio gelopen via de Arbo, om mijn armspieren sterker te maken. Dat hielp goed. Maar de RSI komt meteen weer terug als ik te veel typ. Echt irritant. Maar bij ons op het werk geldt toch: lukt het niet rechtsom, dan doe je het linksom. Lukt dat niet, dan doet je het maar achterstevoren. Het moet toch. Het is soms best normaal om 's avonds of in het weekend te werken. Dat probeer ik echt te voorkomen, ik werk maar 20 uur en verdien dus ook maar voor 20 uur! Ik ben ook nog mama! De komende dagen ga ik dus lekker relaxen en morgen eens kijken of er goedkope spullen te halen vallen op de vrijmarkt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow en toch hebben ze rekening te houden met jou en je gezondheid. Dus niks dwingen maar soepeler zijn. Zelfs in mijn bedrijf waar ze keihard zijn zijn ze dan soepel.

@ Inge. Hoe zijn jouw suikers??? Als je suikers namelijk niet goed zijn kun je ontzettende last van je benen krijgen omdat je beenspieren onvoldoende voeding krijgen.

Groetjes,

Michèle