Hoi Elmo,
Heb nog een tip voor je,
Ik las dat je het kolven niet nodig hebt voor je werk. Maar evengoed is het wel handig om wat bv op voorraad te hebben. Zeker als het je niet lukt om hele voedingen af te kolven. Om vertrouwd te raken met het kolven is het zowieso wel handig om een aantal dagen achter elkaar te oefenen.
Dit deed ik altijd tussen twee voedingen in( Dan kan je evengoed gewoon live bv geven aan je kindje)
Deze voedingen deed ik in de diepvries en zijn 3 maanden houdbaar. Is echt handig bij onverwachte situaties ed.
Heb je je kindje al aan de fles gewend?
Bij mijn zoontje ging dat niet helemaal gelijk goed. Het is dan handig om pappa het flesje te laten geven( dat pikken ze vaak beter omdat ze jouw borst gewend zijn) en dit ook eens een aantal keer te proberen.
Ga je zelf ook wat lekkerder weg als je weet dat het goed gaat. En dat heb je denk ik af en toe ook wel nodig. Tenminste ik vind het moederschap soms best pittig en de bv ook.
Dit word wel makkelijker hoor. Mijn zoon is nu 10 maanden en krijgt nog maar twee keer dan heb je al veel meer vrijheid.
Groetjes en succes met kolven,
Groetjes Ramona